syuk Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Mistet helt plutselig muligheten for trådløst nett, fungerer kun med kabel. Er kun en maskin dette gjelder, alle andre maskiner i huset har fortsatt mulighet for trådløs tilgang. Får opp denne feilmld: Nettverksgatewayen er tilgjengelig, men Windows kunne ikke motta nettverkstrafikk fra Internett. Når jeg kjører nettverksdiagnose, kommer bare meldingen opp at jeg ikke har koblet til nettverkskabel, akkurat som om det ikke fantes trådløs tilgang via pcen min? Noen som har ideer om hva problemet kan være? Har lagt ved et skjermbilde, er det slik at alt på den listen kjører, eller må jeg velge en av dem. Tror den isåfall står på den øverste som jeg endret fra 20mhz, til auto, eller skal jeg velge wireless mode, nederst på listen? Jeg har aldri vært inne å endret noe i den listen før, så synes det er rart hvis det er det som skulle være årsaken til problemet. Endret 12. april 2013 av syuk Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Har du nettopp gjort noen endringer på PC-en? Prøvd å restarte? Ville koblet meg på med kabel og prøvd å oppdatere driveren til trådløskortet først. Eventuelt avinstallert driveren, restartet og installert på nytt. Lenke til kommentar
syuk Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Har du nettopp gjort noen endringer på PC-en? Prøvd å restarte? Ville koblet meg på med kabel og prøvd å oppdatere driveren til trådløskortet først. Eventuelt avinstallert driveren, restartet og installert på nytt. Har ikke gjort noen endringer, og prøvde nå nettopp det du foreslo. Maskinen er et år ca, kan det være at trådløskortet rett og slett er ødelagt, til tross for at det står: Enheten fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå