mjoesund Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Noen som har et bra program som finner 2 eller fler like mp3 filer på dataen min og gjør det mulig å slette den unødvendige filen? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 mener å huske at norton cleansweep gjør den jobben bfisk ed: cleansweep, ikke cleaup Lenke til kommentar
mjoesund Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Da husket du feil. Norton gjorde ikke den jobben godt nok... Jeg fikk ikke fjernet en eneste en MP3 dupliakt... Må vell finnes en software som fokuserer på MP3-duplikat. Finne hvilke filer som er veldig like og gi brukeren muligheten til å slette filen.. Hvis ikke det finnes, er det på tide å programmere et slikt program... Tipper flere har likt problem som meg.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Disk State finner duplikater av alle mulig slags filer. Genailt program Lenke til kommentar
mjoesund Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Nå snakker vi... Tusen takk. Hjalp meg veldig Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Look Disk er også et slikt program Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Da husket du feil. Norton gjorde ikke den jobben godt nok... Jeg fikk ikke fjernet en eneste en MP3 dupliakt... Må vell finnes en software som fokuserer på MP3-duplikat. Finne hvilke filer som er veldig like og gi brukeren muligheten til å slette filen.. Hvis ikke det finnes, er det på tide å programmere et slikt program... Tipper flere har likt problem som meg.. Hmm. Det funka helt fett for meg. Mulig det er noen innstillinger? Uansett, forsøkte bare å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå