AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei, folkens! Jeg er litt usikker på om jeg poster dette under riktig emne, men som det sikkert fremkommer ganske tydelig av konteksten, er ikke den seksuelle delen helt uvesentlig. Ja, Altså... Jeg er en 19 år gammel kar på jakt etter eventyr denne fredagskvelden, og helgen for øvrig. I den hensikt oppretter jeg et emne i håp om å finne en ung (ikke yngre enn meg), vakker og helst nokså intelligent jente på byen. Når det kommer til valg av utesteder er jeg derimot ganske blank. Jeg har knapt vært ute i Oslo før, og kjennskapen til landskapet er heller ganske snever. Derfor gir jeg dere, mine venner, mulighet til å komme forslag. Av konkrete preferanser, kan det nevnes at jeg vil foretrekke at det er en viss klasse over stedet. Ut i fra den forutsetningen er det derimot fritt frem. Så lenge det er kvinnfolk der, er jeg fornøyd. Ikke engang alkoholservering er et must, men jeg blir seriøst (positivt) overrasket om noen klarer å komme opp med gode forslag til hva angår alkoholfrie alternativer. Jeg kommer til å gå ut hver kveld denne helga, inntil jeg eventuelt får meg noe, og jeg kommer til å gi dere rikelig med updates. Forslag i særklasse, og som eventuelt leder til noe, utlover jeg en belønning til. Belønning vil stå i samsvar med min subjektive opplevelse av hva jeg oppnådde, men jeg setter en garantert minstesats på 300 norske kroner, i form av et prepaid VISA. Fyr løs Anonym poster: 14908928a656c09d32d8544fc10a605f Anonym poster: 14908928a656c09d32d8544fc10a605f Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Test ut Møllers. Der myldrer det av damer under 20 i helgene. kanskje ikke det fineste stedet men er hvertfall stor sjanse for å finne seg noe. Eller Trompeten kan du prøve. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Mine eldre bekjente, sier at det er nesten ikke vits å dra på utesteder med 18års grense. Rett og slett fordi det er fjortiss fyll og folk vil bare bråke. Og det er generelt lite 18års steder i Oslo, fikk jeg høre. Angående mine egne erfaringer så er det flere utlendinger på 18års steder enn på 20. Dette fikk jeg oppleve i helgen. Men, lykke til å håper du har det fett! (Hørt trompeten er dritt btw) Lenke til kommentar
peachh Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har selv bare vært på studenten, og det er ikke til å anbefale vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg