Heika98 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei. Jeg har 8 Gb RAM i min stasonære PC. Jeg skal kjøpe et til 8 Gb RAM kit slik at jeg har en total på 16 Gb RAM. PCen kjører Windows 7. Men jeg blir litt usikker når IT administratoren på skolen sier at Windows 7 ikke støtter mer enn 8 Gb RAM, noe jeg mener er helt feil, og at det støtter opp til ihverfall 16 Gb RAM. Kan noen være så snill å oppklare dette for meg? Støtter Windows 7 opp til 16 Gb RAM eller mer. Hvis ikke Windows 7 støtter mer enn 8 Gb syner jeg det er litt rart at hovedkortet mitt støtter opp til 32 Gb. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kommer ann på utgaven du har. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Kommer ann på utgaven du har. Ok takk for raskt svar. Nå skjønner jeg hvorfor han IT administratoren sa maks 8 Gb. Han tror sikkert jeg har home basic utgaven, men jeg har ultimate, så da er det ingenting å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå