wil Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg vet at dette er litt dumt, men har litt problemer med å oppdatere Windows 95, har prøvd mange ganger, men for det liksom ikke til, lenge siden jeg har sittet på Win 95, det er pc`en til en jeg kjenner som jeg snakker om. noen som vet hvordan man kan få oppdatert Windows i Win update? vet at MS har slutta å supportere Windows 95, men allikevel. Lenke til kommentar
oddne Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Når MS har sluttet å supportere Windows 95 betyr det også at de har sluttet å lage oppdateringer til det. Så jeg tror ikke du finner noen oppdateringer til Windows 95 i det hele tatt. O Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 pokker også, er ikke så mye annet OS man kan få brukt på en 200 MHZ 32 MB ram, 4 GB harddisk heller da. tror det var en 200 iallefall. det er en Compaq Laptopp. kanskje jeg skal be han om å bytte Windows? 98 og ME går no strykende på den maskinen da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Win 98 burde gå fint det... Windowsupdate for win95 går dessverre ikke lenger! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Få tak i 98SE oppgradering, den er bra :wink: Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 pokker også, er ikke så mye annet OS man kan få brukt på en 200 MHZ 32 MB ram, 4 GB harddisk heller da. Linux funker fint på den maskinen. Bare pass på å ikke installer nyeste Gnome/KDE. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 går nok ikke med Linux der i gården nei. han har ikke peil på pc, kan nesten bare minesweiper kanskje han burde vurdere 98 ja, for Win 95 er vel litt farlig uten Windows update. Lenke til kommentar
peach Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du kan laste ned oppdateringene manuelt.. Og evt. legge inn en brannmur, så skal det gå fint. Eller legg inn NT4. Mye mer stabilt, og Windows update fungerer ennå. http://www.microsoft.com/windows95/downloads Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 kanskje han burde vurdere 98 ja, for Win 95 er vel litt farlig uten Windows update. Hvorfor det? Det er jo ikke akkurat som om de som har laget MSBlaster og Sobig.F konsentrerer seg på Win95. =P Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det kan være en fordel å kjøre Win98. Jeg har sett at en sikkerhetsoppdatering for IE 5.5 som fikser et alvorlig hull, ikke funker i Win95, bare Win98/NT4/nyere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 hmmm, ja skal tenke over det. skal spørre han litt på mandag eller i neste uke. noe må gjøres for, kan nesten ikke holde på med Windows 95 idag å være såpass mye på nett som han er. han kjører Mcafee, men hva hjelper vel det når han hverken oppdaterer eller kjører scan på maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå