Tor r Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Våren er komt til Jæren. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det er store forskjeller på årstiden rundt omkring, for det var jo fra en annen plass i Norge at en stakkars bonde hadde full fraukjeller, men for mye vinter enda til at han kunne begynne å sprøyte det ut slik som du viser her. Fin dokumentasjon på et nødvendig onde, Tor r ! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Det er store forskjeller på årstiden rundt omkring, for det var jo fra en annen plass i Norge at en stakkars bonde hadde full fraukjeller, men for mye vinter enda til at han kunne begynne å sprøyte det ut slik som du viser her. Fin dokumentasjon på et nødvendig onde, Tor r ! Som du sikkert og synest eg dei store kontrastene i land og natur gjør Norge til en spennende plass. Takk for tilbakemelding Birger. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Nydelige farger og behageligkomposisjon og linjer. Må si at jeg spesielt falt for V3. Må smile når jeg ser det, selv om jeg ganske sikkert ikke hadde gjort det om jeg sto der rett ved Utover det så likte jeg at det var så rett på situasjonen - så talende og det også i behagelige farger Endret 12. april 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ja endelig litt "vårlukt" i Rogaland ... skarpe, gode bilder Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Nydelige farger og behageligkomposisjon og linjer. Må si at jeg spesielt falt for V3. Må smile når jeg ser det, selv om jeg ganske sikkert ikke hadde gjort det om jeg sto der rett ved Utover det så likte jeg at det var så rett på situasjonen - så talende og det også i behagelige farger Kjekt du likte bildene og fant linjene og historien Ja endelig litt "vårlukt" i Rogaland ... skarpe, gode bilder Takk Torhild,ja vi lengter litt nå på det grønne. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Kjenner lukta gjennom PC-en.Fortellende bilder fra en vanlig mandag dette her. Bra Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Gode vår-bilder og våren har å kommit til Andøya God helg med elg? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Kjenner lukta gjennom PC-en.Fortellende bilder fra en vanlig mandag dette her. Bra Kjekt å høre Jarle. Gode vår-bilder og våren har å kommit til Andøya God helg med elg? God elg til deg der på Andøya!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg