Gå til innhold

Våren er komt til Jæren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er store forskjeller på årstiden rundt omkring, for det var jo fra en annen plass i Norge at en stakkars bonde hadde full fraukjeller, men for mye vinter enda til at han kunne begynne å sprøyte det ut slik som du viser her.

Fin dokumentasjon på et nødvendig onde, Tor r ! :)

Lenke til kommentar

Det er store forskjeller på årstiden rundt omkring, for det var jo fra en annen plass i Norge at en stakkars bonde hadde full fraukjeller, men for mye vinter enda til at han kunne begynne å sprøyte det ut slik som du viser her.

Fin dokumentasjon på et nødvendig onde, Tor r ! :)

Som du sikkert og synest eg dei store kontrastene i land og natur gjør Norge til en spennende plass.

Takk for tilbakemelding Birger. :)

Lenke til kommentar

Nydelige farger og behageligkomposisjon og linjer. Må si at jeg spesielt falt for V3. :) Må smile når jeg ser det, selv om jeg ganske sikkert ikke hadde gjort det om jeg sto der rett ved :) Utover det så likte jeg at det var så rett på situasjonen - så talende og det også i behagelige farger :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Nydelige farger og behageligkomposisjon og linjer. Må si at jeg spesielt falt for V3. :) Må smile når jeg ser det, selv om jeg ganske sikkert ikke hadde gjort det om jeg sto der rett ved :) Utover det så likte jeg at det var så rett på situasjonen - så talende og det også i behagelige farger :)

Kjekt du likte bildene og fant linjene og historien :):thumbup:

Ja endelig litt "vårlukt" i Rogaland ... skarpe, gode bilder :)

Takk Torhild,ja vi lengter litt nå på det grønne. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...