Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redselen tok over, Jeg angrer!

Anbefalte innlegg

For ca en uke siden avsluttet jeg noe som muligens kunne blitt ett forhold med en gutt som jeg virkelig er glad i. Det hele skjedde på impuls og jeg handlet i et øyeblikk hvor redsel tok over. Jeg har alltid hatt en frykt for å bli såret. Han har ved to anledninger sagt at han ikke er flink med forhold, at han gjerne ønsker å love meg noe men tør ikke fordi han ikke selv vet om han kan holde det (beruset ved begge anledningene) . Det var dette som gjorde utslaget, jeg ønsket ikke å be ham om noe som han ikke kunne gi. Så jeg valgte å trekke meg ut før jeg ble såret. Men nå angrer jeg, skal det virkelig føles så galt?.

Jeg klarer ikke slutte å tenke på det og har prøvd å sende ham meldinger hvor jeg forklarer det og omtrent trygler om at han vil la ting gå tilbake til det de var, men jeg får ikke meg selv til å gjøre det. Er så redd for svaret, men samtidig ønsker jeg ikke å tenke hva som muligens kunne ha skjedd. Han virket veldig sjokket når jeg avsluttet det og sendte meldinger og hvor han skrev ting som jeg ikke helt visste om jeg skulle tolke som om han bare var hyggelig eller som om han faktisk var interessert i noe mer. Hva skal jeg gjøre? skal jeg forklare ham hvordan jeg føler det og innrømme at jeg gjorde en feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...