Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjernet "polypp" - Blå/svart ovenfor?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var hos legen her for et par dager siden, hvor jeg fjernet en polypp som han så fint kalte det.

Nå har det seg sånn at jeg så senere den dagen at det var et lite felt som var blitt "blått/svart", akuratt som et blåmerke, og jeg ringte da til legen for å spørre om dette var normalt.

Resepsjonisten sa at dette var helt normalt, og ville gå vekk igjen, det var nemlig en "punktblødning" bare.

Men nå har det seg sånn at jeg presiserte først at det var OVER der den var fjernet, noe jeg er usikker på om hun tok hensyn til, for det er nemlig noen cm OVER der det ble kuttet, har jeg fortsatt noe å frykte? Vil helst ikke ringe legen igjen for å spørre, da de er megaopptatt og jeg ringte de for et par timer siden også, liksom. (Vil da ikke bli ansett som paranoid, hehe.)

Noen som vet noe om dette? Kan ikke si at det er ømt/hovent eller noe slikt, bare et blåmerke-ish liksom, ca 2-3 cm ovenfor der det ble kuttet. Anonym poster: db30bbb6142353189c04e94323e16b48

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...