Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den overraskende store hybel i Trondheim-tråden

Han Far

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte epost og spurte. Siden jeg søkte allerede i oktober, regnet jeg med å få hybel gjennom SiT. De burde ha gitt beskjed hvor du lå på ventelisten fra søknaden var gyldig av. Hadde jeg visst det, hadde jeg begynt å søke andre steder mye tidligere.

Lenke til kommentar

Bodde på Voll og studerte i sentrum (HiST AITeL) i år jeg, gikk helt fint, gode bussforbindelser.

Standaren er helt grei, små rom (bryr jeg meg ikke så mye om), greit med eget bad. Kommer som med alle andre plasser mest an på hvem du kommer i kollektiv med. :) For meg ble det som å dele kjøkken med 6 ukjente og det ble litt slitsomt, og jeg flytter derfor til en plass jeg får eget kjøkken nå.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Singsaker studenthjem er dødskult (spør du meg i alle fall). Standarden er grei nok, og du sparer sykt mye penger på mat. Det er også et veeeeldig bra sosialt miljø der, med masse fellesaktiviteter og mange fester. Til og med en årlig minifestival. Hadde ønsket jeg kunne ha bodd der. Bra plassering også, nærme både Gløshaugen, Samfundet og sentrum. Opplegget er egentlig gammelt av, er på en måte et internat (bare ikke sånn egentlig, mer FHS-stil kanskje). Hvis du har fått rom der er du heldig! Men så klart, alt er jo til syvende og sist personlig. For noen passer det sikkert ikke å bo med så mange mennesker, men hvis du er en rimelig sosial person er det kjempekult.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Falkenborg, de vil jo at man skal binde seg for 12 måneder før man i det hele tatt vet om man i det hele tatt får hybel.

Litt rart ja, men det er helt normalt med 9 måneder binding på det private markedet, så bindingen er ikke så utrolig rar. De vil nok bare luke ut et par folk som ikke er desperat nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...