Lovegame Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Leste litt om stedet på google, virker som det er mye problemer med mugg i vegger og tak... Dvs. helt uinteressant for meg med astma, kan ikke ta den sjangsen. Endret 13. juni 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Off. Søkte allerede i oktober på hybel i Berg. Er tydeligvis nr. 183 i køen, så får vell søke på det private markedet... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Off. Søkte allerede i oktober på hybel i Berg. Er tydeligvis nr. 183 i køen, så får vell søke på det private markedet... Da er du relativt sent ute gitt, de fleste gode går i mai. Da må du ofte betale for juni også, siden utleierne vet folk godtar det nåtildags. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvor ser man hvor på ventelisten man er? Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg sendte epost og spurte. Siden jeg søkte allerede i oktober, regnet jeg med å få hybel gjennom SiT. De burde ha gitt beskjed hvor du lå på ventelisten fra søknaden var gyldig av. Hadde jeg visst det, hadde jeg begynt å søke andre steder mye tidligere. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Har noen erfaring med å bo på Voll og studere ved Gløshaugen? Vet det ikke er ideelt, men funker det? Og hvordan er Voll sånn generelt? Endret 15. juni 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Buss nr. 5 går direkte, så det burde funke. Voll er overpriset og du binder deg for lenge, men standarden er grei og du får eget toalett dersom det betyr mye for deg. Endret 15. juni 2013 av operg Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Bodde på Voll og studerte i sentrum (HiST AITeL) i år jeg, gikk helt fint, gode bussforbindelser. Standaren er helt grei, små rom (bryr jeg meg ikke så mye om), greit med eget bad. Kommer som med alle andre plasser mest an på hvem du kommer i kollektiv med. For meg ble det som å dele kjøkken med 6 ukjente og det ble litt slitsomt, og jeg flytter derfor til en plass jeg får eget kjøkken nå. Endret 15. juni 2013 av Zodihax Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er den kontrakten som plager meg. 12 måneder er lenge når man ikke aner om man vil trives eller ikke. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jepp, men ikke uvanlig heller. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er det. Men i andre sammenhenger har man gjerne kontroll over hvem man havner sammen med. Må si jeg begynner å bli lei av all utnyttelsen blant utleierne ... Men, men. De driver jo ikke veldedighet heller. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Uhm, noen som har erfaring med eller vet noe om singsaker studenthjem? Ser at det er alt inkludert og greier men hele opplegget virker litt rart egentlig. Og ikke minst, hvordan er standarden? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Singsaker studenthjem er dødskult (spør du meg i alle fall). Standarden er grei nok, og du sparer sykt mye penger på mat. Det er også et veeeeldig bra sosialt miljø der, med masse fellesaktiviteter og mange fester. Til og med en årlig minifestival. Hadde ønsket jeg kunne ha bodd der. Bra plassering også, nærme både Gløshaugen, Samfundet og sentrum. Opplegget er egentlig gammelt av, er på en måte et internat (bare ikke sånn egentlig, mer FHS-stil kanskje). Hvis du har fått rom der er du heldig! Men så klart, alt er jo til syvende og sist personlig. For noen passer det sikkert ikke å bo med så mange mennesker, men hvis du er en rimelig sosial person er det kjempekult. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Hvor raskt er nettet på SiT-hyblene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvor raskt er nettet på SiT-hyblene? 100 Mb/s de to plassene jeg har bodd. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fikk tilbud om parleilighet i Teknobyen for noen dager siden. Månedspris på 5650 + 400 kr fast strøm, hvor jeg selvsagt kun betaler halvparten. Skrev under på kontrakt i dag. Ekstremt letta og fornøyd! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fikk mail fra Falkenborg, de vil jo at man skal binde seg for 12 måneder før man i det hele tatt vet om man i det hele tatt får hybel. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fikk mail fra Falkenborg, de vil jo at man skal binde seg for 12 måneder før man i det hele tatt vet om man i det hele tatt får hybel. Litt rart ja, men det er helt normalt med 9 måneder binding på det private markedet, så bindingen er ikke så utrolig rar. De vil nok bare luke ut et par folk som ikke er desperat nok? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja, og 9 måneders binding er ikke helt uaktuelt, men ikke noe jeg går med på uansett hva, så å skulle binde seg på forhånd, FØR man vet noe som helst er jo helt vanvittig etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå