Tetra mann Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei, Er det noen som kan hjelpe til å få til et greit oppsett for hjemmebruk av Streaming, jeg kjenner til at NAS server kan settes opp, men er ellers ukjent meg hva som er et greit oppsett til en rimelig løsning for ca 3TB løsning. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Har du Boxee Box, eller skal du kjøpe en etterhvert? Har selv Boxee Box som fungerer veldig fint. Setter opp fint film & serie biblotek for deg. Jeg streamer direkte fra PCen min, men du kan fint bruke ekstern harddisk (som du kobler i USB-port(ene) på boxee box, eller som du nevner NAS. Lenke til kommentar
Tetra mann Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Har du Boxee Box, eller skal du kjøpe en etterhvert? Har selv Boxee Box som fungerer veldig fint. Setter opp fint film & serie biblotek for deg. Jeg streamer direkte fra PCen min, men du kan fint bruke ekstern harddisk (som du kobler i USB-port(ene) på boxee box, eller som du nevner NAS. Ja kjøpte Boxee + WD My Book Live Duo 4TB - NAS-server, men må lære meg bedre Boxee det kommer etterhvert, fornøyd hittil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå