Gå til innhold

Microsoft-topp forlater selskapet etter Twitter-bråk (X360)

Anbefalte innlegg

Han snakket jo ikke negativt om arbeidsgiveren sin. Han synes det ikke det er noe problem med always-on produkter, og det må da være en helt legitim mening. Det er egentlig ikke så mye å diskutere, for han fortjente aldri å miste jobben.

Selv om det ikke er direkte negativt mot Microsoft, så var han jo med på å skape en dårlig debatt rundt Microsoft.

Jeg hadde sparket han selv om han var min ansatt og satte meg i dårlig lys. Det går jo ut over Microsoft når han klarer å si ting som "Dealwithit", samt rakke ned på folk som "gidder" å bo plasser der det er dårlig nett. Det blir jo lett å tru at dette var tankegangen til de i Microsoft når han er direkte knyttet til dem gjennom sin twitterkonto. Noe som jo også var grunnen til at Microsoft selv måtte gå ut og si at dette var tankene hans, og ikke deres.

Endret av oophus_3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det ikke er direkte negativt mot Microsoft, så var han jo med på å skape en dårlig debatt rundt Microsoft.

Jeg hadde sparket han selv om han var min ansatt og satte meg i dårlig lys. Det går jo ut over Microsoft når han klarer å si ting som "Dealwithit", samt rakke ned på folk som "gidder" å bo plasser der det er dårlig nett. Det blir jo lett å tru at dette var tankegangen til de i Microsoft når han er direkte knyttet til dem gjennom sin twitterkonto. Noe som jo også var grunnen til at Microsoft selv måtte gå ut og si at dette var tankene hans, og ikke deres.

Det bør man være underforstått med uansett. Så lenge dette ikke ble twitret gjennom Microsofts Twitter-profil ser jeg ikke noe problem. Det er en skandale at mannen fikk sparken. Hadde jeg vært ansatt hos Bethesda Softworks, regner jeg med at jeg kunne uttalt at alle rollespill bør ha en online-funksjonalitet uten å få sparken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...