tness Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei, har en coolermaster vifte, til en XP1600. Den lager en fryktelig lyd når jeg starter maskinen. Det er ikke en høy viftelyd, men heller en Ulyd. Lyden forsvinner etter en stund. Når vifta er blitt varm muligens? Er det kulelagret? Bør jeg skifte den ut med en gang, eller holder den en stund til? T... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Er du heeeeeelt sikker på at det er cpu vifta som lager denne lyden da? Det er mye anna rart inni PC-en som kan lage slike lyder vetu, fx northbridge vifta di eller psu. Den holder sikker lenge enda...men å tenke på en ny kjøler er ikke dumt med tanke på at du har coolermaster. P... Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:40, PanzerFaust skrev:Den holder sikker lenge enda...men å tenke på en ny kjøler er ikke dumt med tanke på at du har coolermaster. Mobber du coolermaster kansje? *ler* men fra spøk til revolver... coolermaster er greit det hvis man ikke har planer om å overklokke og slikt. skikkelige billige kammar-vifter... men dem funker nå som sagt... bedre enn ingenting (se toms hardware-video :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hvis kulelageret på Coolermasterviften er oljeavkjølt, noe jeg tror den er, vil den bråke helt til oljen har oppnådd arbeidstemperatur, altså i et par minutter. Så enkelt er det. Du får nok leve med det, eller bytte vifte. :razz: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Oljelager på cpu vifter er ytterst sjelden da.. Men hvis det er billigere en vanlig kulelager, skal vi ikke ser bort fra at coolermaster har tatt den snarveien.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå