Dan-Levi Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei, Jeg er en ganske fersk SC2 spiller som søker andre for å forbedre seg. Til nå har jeg spillt mot AI matchmaking og ligger etter 12-13 runder på harder. Legg meg til om du vil ta noen runder i blant: [email protected] Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Spiller Wings of Liberty forresten :-) Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Er ikke mye aktivitet i wings det er Hots du må være i for at folk skal være med. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Prøver meg igjen jeg, om noen er interessert er det bare å legge meg til [email protected]. Har ikke fått oppgradert til HOTS enda, men det er vel flere enn meg som ikke har det, eller som nyter et slag WOL også Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Haha jeg har enda ikke klart å oppgradere, om noen spiller WOL er det bare å skrike ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå