grovetussen Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Skal fra Bergen til Ålesund, må være i Ålesund kl 10 den 4 juni. Jeg har aldri vert der før, så da har jeg noen enkle spørsmål. Hvor lang tid går det fra flyplassen og til storgata 25? Er det noen greie og rimelige hoteller like i nærheten? Er det andre reisemåter enn fly, kan man ta hurtigbåt eller buss? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Fra Skateflua til Vigra tar buss 660 30 minutter og koster 80 kr. Nærmeste hotell er Thon Hotel Ålesund, men sentrum er lite og flere hoteller innen kort gangavstand. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Det går hurtigbåt fra Bergen til Måløy, derfra kan man ta buss. Det går også buss direkte fra Bergen til Ålesund, tar vel en 9 timer tror jeg, lenge siden jeg tok den. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Du bør sjekke opp hotellrom tidligst mulig da hotellene i Ålesund har veldig høyt belegg. Krever overnatting til 4 juni Buss tar litt over 10 timer og koster 661.-, ruten under gjelder bare til 31.04 men det blir vell ikke de store endringer på sommerrutene. http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/statictable/statictable.aspx?Language=o&Route=430&Direction=T&Product=P1 Krever overnatting til 4 juni. Hurtigruten.no Når du kan fly tidlig 4. juni for 873.- vet jeg hva jeg ville valgt. og du sparer en overnatting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå