tosson Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei. Kan noen hjelpe meg med dette, står bom fast helt i begynnelsen på øvingsbanen og kan bare se meg rundt, men ikke bevege meg. Har lastet ned patch 1,2 b for auropa, men til ingen nytte, jeg er fortsatt bom fast. Er det noen som har løsninga på dette? Spillet er orginal, men kjøpt brukt og innstalleringa gikk uten noen problemer. Har leita i forum men fant ikke noe til hjelp der. På forhånd takk. Tommy Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 starten går ut på at du skal se rundt deg, se på noen lys når du har sett på lysene (røde ) kan du flytte deg Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvis du hører LITT etter på stemmene og kan LITT engelsk, så pleier alt å ordne seg Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvis du hører LITT etter på stemmene og kan LITT engelsk, så pleier alt å ordne seg Ja, det er kjekt å kunne litt engelsk. :-) Men den første gangen kan det være litt vanskelig å få med seg det han sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå