gammalerik Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Gud bedre og hjelpes... Det er jo du som holder på. Jeg gav deg kun et rapp på fingeren for homo-hets Rapportert 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Gud bedre og hjelpes... Det er jo du som holder på. Jeg gav deg kun et rapp på fingeren for homo-hets Rapportert Det er helt på feil side av poenget Det var noe jeg skrev til Mikachu, Det er vår diskusjon og du blander deg inn som det "Store forbildet" du selv påstår du er Gud gi ham styrke for han vet ikke hva han gjør.. Hva er beviset for homo hets? Det var kun komiskt ment fra min side etter som han skrev "sååå kult liksom" var jeg bare like spydig tilbake og dine to store hornete sosiale antenner burde fange opp dette syns jeg. Du får gjerne rapportere men det vil bare backfire inn i trynet ditt isåfall, Kanskje vi alle er homo da!? Men kanskje du er homo siden du tar deg såpass nær av dette iforhold til han vennen din.. 1 Lenke til kommentar
TheWaveable Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Applikasjoner i Android er også sandboxed, just so you know.. Hver applikasjon kjører som en egen bruker med egen UID og hver applikasjon har sitt eget Dalvik VM... Sploiter du en app har du tilgang til systemet i kontekst av den applikasjonen, med de rettighetene applikasjonen har, intet mer. Det har du helt rett i. Men på iOS er sandbox et must, etter som jeg husker er det ikke det på android? Ta en titt på denne du. http://www.youtube.com/watch?v=JpDi95S-PJ8 Så ser du om Htc har gjort en bedre jobb enn Sony eller ikke. Synes det er dårlig at du skryter av htc`en så mye uten å være sikker på det. OBS. Se nøye på videoen,spesielt på vinteren, skal snø være hvit eller skal den være som Htc viser. Xperia Z er kjent for å ha dårlig innsynsvinkel samt dårlig sort. Xperia ZL derimot har knall skjerm men er dog ikke vanntett. Hvis dere ser her, så ser dere at den er mye lettere og ser ekstremt(!) mye penere ut. Ser at den faktisk også har større batteri, som aldri er et minus. http://www.theverge....mpare/6654/6490 Endret 14. april 2013 av TheWaveable 2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det har du helt rett i. Men på iOS er sandbox et must, etter som jeg husker er det ikke det på android? Er umulig å lage en app som ikke inngår i sandbox-regimet på Android. Hver app er en egen bruker på systemet i sitt eget dalvik vm. Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sony Xperia Z fremstår som et svært godt produkt. Batterilevetiden er klart bedre enn Sony Xperia S, og både dekning og skjermkvalitet er topp. Jeg kan overhodet ikke forstå at det kan være noe å utsette på skjermen. At det er LCD fremfor OLED er et pluss, OLED er mindre holdbart og har dårligere fargenøyaktighet. LCD er langt overlegent på begge egenskaper. En viktig årsak til at jeg valgte Sony Xperia Z er at den har minnekort. Å ha minnekort i telefonen gjør datautveksling og -kopiering mye enklere. Du trenger ingen oppkoplinger eller spesialprogramvare for å få tekst, bilder eller andre data ut - alt man trenger å gjøre er å ta ut minnekortet og putte det i en kortleser. Kortleseren med kortet oppfattes så som en harddisk av alle operativsystemer. For meg er det ubegripelig at det selges telefoner uten minnekort - å ha minnekort i telefonen er særdeles praktisk for datautveksling, lagring og kopiering. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 " om det er aluminium, glass, plastikk, eller samsung (Ja, de burde få et eget navn for det, fordi det er SÅ DÅRLIG)." Etterfulgt av: " Er veldig trangsynt å si at [...] ". Utrolig morsomt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jepp. Hence the quotation marks. Endret 3. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Forumet har en egen siteringsfunksjon, så du trenger ikke anførselstegn, som det heter på norsk. Det ville gjort det lettere for meg å le av personen du siterte. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jepp det vet jeg. Men det er mye styr når posten hans var dødslang og jeg er på mobilen, og identiteten på han som sa det var ikke så enormt relevant at jeg gadd ta meg bryet for de som ikke forstod hva anførselstegn betydde i sammenhengen. Beklager bryderiet. Edit: jeg vet Edit heter redigering på norsk. Jeg vet såklart hva quotation marks kalles på norsk også. Men jeg skrev engelsk. Derav ordvalget. Endret 3. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg