mobilen.no Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nykommerne setter sitt preg på vår oppdaterte topp 10-liste.Samletest: Smartmobiler Lenke til kommentar
Ole-Jørgen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 LG Nexus 4? Ser mer ut som en Asus Nexus 7 for min del Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 LG Nexus 4 har bilde av en Nexus 7 Xperia Z er en rå mobil, men venter på S4 for min del. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Blir vell kanskje litt merkelig å kalle de for de 10 smarteste. Burde heller blitt kalt 10 anbefalte kjøp. Synes Note 2 er vesentlig "smartere" enn samtlige nevnt i artikkelen. Nexus 4 har bilde av nexus 7 foresten. Endret 11. april 2013 av Viewety 8 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 LG Nexus 4 har bilde av en Nexus 7 Xperia Z er en rå mobil, men venter på S4 for min del. I alle dager - her ser vi hva kombinasjonen et litt for lite smart bildesøk og litt for morgentrøtt journalist kan føre til. Bildet er nå byttet ut med et bilde av en telefon :-D. 9 Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje hadde det vært lurt å vente med denne samletesten til dere hadde testet s4 også? Ellers en veldig bra samletest :) 4 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Litt uenig med dere der gutta. Jeg hadde uten tvil satt HTC-flaggskipet på topp! 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 :shocked: NO iPhone on first place.. Note 2? Xperia Z trådløs lading? Gidder ikek åpne luker hver dag.. 2 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje hadde det vært lurt å vente med denne samletesten til dere hadde testet s4 også? Ellers en veldig bra samletest :) Kunne også ventet på S5, Nexus 5 og iPhone 6 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje hadde det vært lurt å vente med denne samletesten til dere hadde testet s4 også? Ellers en veldig bra samletest :)Kunne også ventet på S5, Nexus 5 og iPhone 6 Hvorfor? Samsung Galaxy S4 er annonsert, ingen av de andre er det. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Galaxy S3 må være tidenes mest oppskrytte telefon. Glad den ikke topper listen, men synes enda den er for høyt opp.e 3 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje hadde det vært lurt å vente med denne samletesten til dere hadde testet s4 også? Ellers en veldig bra samletest :)Kunne også ventet på S5, Nexus 5 og iPhone 6 Og ikke minst Nokia Lumia 746890! Lenke til kommentar
blutut Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Å plassere Xperia Z øverst må jeg si meg uenig i da den har en gjennomsnittlig skjerm, dårlig batteritid og et kamera som suger big time (ja har testet det grundig). Note 2 går tlf på denne listen en høy gang :-) 7 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede. jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det. Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv HTC One er lansert, S4 er ikke. Verre er det altså ikke. Ellers forventet jeg å finne HTC One på førsteplass. Xperia Z er en god telefon, men den er ikke nummer én (i mine øyne altså) 2 Lenke til kommentar
ftrygg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 litt sørgelig av et slikt seriøst forum som Amobil, og feilinformere om at Iphone 5 ikke har 4G!!! Det på en test som blir lagt stor vekt på enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede. jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det. Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv Amobil har ikke testet SGS4 enda, derfor er den ikke med. litt sørgelig av et slikt seriøst forum som Amobil, og feilinformere om at Iphone 5 ikke har 4G!!! Det på en test som blir lagt stor vekt på enda. iPhone 5 har 4G, men den virker i de færreste norske nett Endret 11. april 2013 av Slettet-peolQalf Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Da bestilte jeg meg en Xperia Z! Rå telefon! 2 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osvHTC One er lansert, S4 er ikke. Verre er det altså ikke.Ellers forventet jeg å finne HTC One på førsteplass. Xperia Z er en god telefon, men den er ikke nummer én (i mine øyne altså) HTC one er ikke lansert i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg