paaltore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hei har en VW Tiguan Track&Avenue 2010 modell. Må skifte sommerdekkene mine som er av type Pirelli P Zero 255/40 ZR 19 Bør jeg bruke samme dekkmerke, eller kan jeg gå for annen type/merke som er noe rimeligere enn Pirelli dekkene? mvh Pål Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Du kan godt gå for ett annet merke enn Pirelli ja Haugevis å velge mellom, men det er ganske stor forskjell på kvalitet på merkene. Lenke til kommentar
paaltore Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Du kan godt gå for ett annet merke enn Pirelli ja Haugevis å velge mellom, men det er ganske stor forskjell på kvalitet på merkene. Hei, takk for svar. Jo, er enig i det, og jeg er jo godt fornøyd med Pirellidekkene, de er iallfall støysvake på Tiguan, og er også god på sporete asfalt (noe det er mye av her jeg bor i Nord Norge ). mvh Pål Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Du kan lese Naf sin dekktest her: http://www.naf.no/Al...rdekktest-2013/ I tillegg så dukker det vel opp flere dekktester fra andre aktører frem mot sommeren. Endret 11. april 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
paaltore Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Du kan lese Naf sin dekktest her: http://www.naf.no/Al...rdekktest-2013/ I tillegg så dukker det vel opp flere dekktester fra andre aktører frem mot sommeren. takker for svar, skal sjekke testen Lenke til kommentar
paaltore Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Hei, har studert dekk testen, samt googlet en del. Men det er en sak som ikke blir nevnt så mye i testene, og det er om dekkene er støysvake. Er det noen som har innspill på dette? Fikk et tilbud på Nokia Hakka Black fra et lokalt dekkfirma (I testen var Nokia Hakka Blue nevnt). Men dette er vel et dekk for fart og egner seg kanskje ikke for min Tiguan? Ser også at en ikke får i pose og sekk vedr egenskaper våt/tørr vei, bremselengde, holdbarhet og støy. mvh Pål Lenke til kommentar
paaltore Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 fant brukererfaring på dekktest.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå