AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har som mange andre har / eller er blitt utsatt for, den siste tiden fått kjenne på kjærlighetssorg. Den siste tiden er blitt brukt på å lese alle tråder eller artikler om kjærlighetssorg, kjærlighet og annet relatert til emnet som jeg har kommet over. Forstår på sett og vis lite av hva som skjedde og egentlig så burde jeg bare kommet meg videre, men sannsynligvis kommer jeg aldri til å komme meg helt videre. Kommer aldri til å glemme henne og alltid vil jeg beholde en del av følelsene for henne, derfor har jeg valgt å uttrykke mine indre tanker i form av poesi. Kanskje kan andre kjenne seg igjen i noe. http://novenor.blogspot.no/ Mann 25 Anonym poster: 6b025459a2db746af6fe3903d6aa2492 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tviler på at dette er sunt. 6 Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 At du aldri kommer til å komme over henne er bare tull. Det er bare noe du tenker akkurat her og nå, og kanskje et par uker fremover, men før eller siden har du en annen i tankene. Du gnir det bare inn ved å skrive dikt om det. Spesiell måte du tenker på... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tviler på at dette er sunt. true that. kvaliteten på poesien var i tillegg temmelig laber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå