dagfaune Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Hei ! Jeg har nettopp bygget en ny ITX-PC med Gigabyte GA-H77N-WIFI og i5-3475S. Problemet er at chipsettet blir "glovarmt" d.v.s. rundt 60 grader. For litt siden bygget jeg en PC med ASUS P8H77-I og i5-3470S. Altså samme chipsett, harddisk og samme kabinett (Chieftec BT-03B). Her har målte jeg bare 45 grader på kjølefinnen til chipsettet, selv etter en god stund. Chipsettet på Gigabyte GA-H77N-WIFI blir altså "glovarmt" selv om en lar maskinen stå "parkert" i bios. Noen som har løsning eller forklaring? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Står volt på auto? Det kan jo hende den er for høy. Lenke til kommentar
dagfaune Skrevet 11. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Har gått over alle aktuelle innstillinger i bios. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Nyeste bios? Hvis google ikke viser samme feil hos fler så er det nok lokal skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå