Aggex Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Er det noen som har prøvd dette? Og i såfall var spillet verdt å kjøpe? Mvh accce Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Pleier vanligvis å forklare min sak men jeg gidder ikke denne gang... Spillet er elendig. Konseptet er muligens halvveis stabilt men alt i alt med grafikk og lyd og gameplay er det latterlig. Ville gitt dette 2/6 kanskje.. Ikke kjøp det, dette burde vært freeware.. Nei nå går jeg for langt... :wink: Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 HVA ******? Spillet fikk da 6 av sone 2! :x Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 http://www.itavisen.no/art/1301887.html Spillet skal visst være veldig bra... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 konseptmessig er det genialt. Men spiller du det litt ser du at det er nok en vri på samle resurser og banke finder. Nå er resuresene stemmer og våpnene ord, plakater etc etc så det er ikke helt C&C Jeg savnet mer å gjøre i spillet. Siden ideen om å bygge seg opp fra undergundsbevegelse til største politiske parti i en tidliger østblokk stat er såpass uprøvd i spillverden sitter jeg igjen med følelsen av at de kunne gjort mye mer av det, gitt spilleren mer frihet og flere valg. Jeg ser i spenning frem til evt etterfølgere og kloner. Politiske simulatorer har absolutt en fremtid. Kjøp det, spill det og selg det etterpå enkel løsning på det problemet. evt gjør noe det ikke er lov å snakke om i følge rettningslinjene. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Djorgen og andre: Han mener "Republic: The Revolution", ikke "Knights of the old Republic". Kvalitetsmessig er de visstnok svært forskjellige :wink: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Vil bare si at vi kommer med en omtale her på Gamer.no, men p.g.a. datatrøbbel hos undertegnede blir den litt forsinket. Dette beklager vi selvsagt, men forhåpentligvis gjelder det gamle ordtaket "den som venter på noe godt..." :-) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Djorgen og andre: Han mener "Republic: The Revolution", ikke "Knights of the old Republic". Kvalitetsmessig er de visstnok svært forskjellige :wink: doh Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vil bare si at vi kommer med en omtale her på Gamer.no, men p.g.a. datatrøbbel hos undertegnede blir den litt forsinket. Dette beklager vi selvsagt, men forhåpentligvis gjelder det gamle ordtaket "den som venter på noe godt..." :-) Lenge til omtalen er her? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vil bare si at vi kommer med en omtale her på Gamer.no, men p.g.a. datatrøbbel hos undertegnede blir den litt forsinket. Dette beklager vi selvsagt, men forhåpentligvis gjelder det gamle ordtaket "den som venter på noe godt..." :-) Lenge til omtalen er her? Huff, ja. En uke, minst. Kjøpte nytt hovedkort som varte i tre dager, og importøren har ikke vært særlig rask med å skaffe til veie nytt kort. Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid som dette, så hadde jeg bedt noen andre i Gamer.no om å ta spillet, men slik det har ligget an, så har jeg hele tiden trodd at det bare var snakk om noen ekstra dager før jeg fikk tilbake maskinen og kunne sette i gang med resten av testingen. Nå kan det imidlertid ikke ta mye mer tid... skal ringe igjen i morgen (da det egentlig skulle kommet før helgen). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Okay Har gått tom for bra lesestoff, så jeg trenger en omtale eller to snart Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fått maskinen i gang nå eller Joachim_F? Lengter etter omtalen!!! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fått maskinen i gang nå eller Joachim_F? Lengter etter omtalen!!! Hadde egentlig tenkt å oppdatere deg/dere angående situasjonen. Beklager at jeg ikke har fått gjort det. Jeg har fått maskinen i gang, og har testet spillet en god del. Men nå har det seg slik at i forhold til lanseringen av "nye" Gamer.no er det en hel haug arbeid som må gjøres, og jeg har måttet konsentrere meg om det. Vi må nemlig skrive ca. 120-ords beskrivelser av _alle_ spillene vi noen sinne har omtalt/skrevet om her på siden (i forbindelsen med en database vi holder på med). Og det tar tid. Laaang tid. Vi kan ikke lansere nye Gamer.no før alt dette er ferdig, og nå begynner det å haste, etter som vi er i ferd med å gå inn i en svært spennende periode i forhold til spillmarkedet. Derfor har Republic blitt satt til side litt. Jeg tør ikke å si mer om når omtalen kommer. Men for å si det slik (i forhold til hvor mye du bør glede deg til omtalen): Når vi fant ut at jeg skulle nedprioritere omtalen i forhold til å skrive beskrivelser, ble ikke jeg så fryktelig lei meg... med andre ord, jeg er egentlig litt skuffet over spillet. Igjen, beklager alt dette. Denne omtalen har blitt offer for utrolig mange "omstendigheter". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Okay, jeg skjønner. Vil jo heller ha "nytt" Gamer.no, enn omtale på ett spill. Spillet er skuffende med andre ord... det høres ikke bra ut. En ting til, mens jeg har deg her; hva er hovedfargen i det nye designet? Ser for meg svart, med standard-x-box grønn for det, ps2-blå for ps2 osv... er det riktig, eller holder dere dere til hvitt? I'm so excited! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 at de nå proriterer og få igang nytt design, database osv betyr ikke nødvendigvis at spillet er dårlig, men noen prioriteringer må en ta og da synes jeg det er bra at fornyelse/vedlikehold/oppdatering osv av siden bør komme i første rekke, som det ser ut til at det også gjør. Vi får smøre oss med litt mer tolmodighet så kommer det sikkert. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 at de nå proriterer og få igang nytt design, database osv betyr ikke nødvendigvis at spillet er dårlig, men noen prioriteringer må en ta og da synes jeg det er bra at fornyelse/vedlikehold/oppdatering osv av siden bør komme i første rekke, som det ser ut til at det også gjør.Vi får smøre oss med litt mer tolmodighet så kommer det sikkert. Når vi fant ut at jeg skulle nedprioritere omtalen i forhold til å skrive beskrivelser, ble ikke jeg så fryktelig lei meg... med andre ord, jeg er egentlig litt skuffet over spillet. Kanskje ikke dårlig, men tydeligvis skuffende, som igjen betyr ikke så bra som forventet Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kanskje ikke dårlig, men tydeligvis skuffende, som igjen betyr ikke så bra som forventet Det var omtrent det jeg mente å si, ja. Men nå er jo Republic et spill som har fått vanvittig mye "skryt" på forhånd, så det er kanskje ikke så rart at det ferdige produktet ikke helt holder alt det som ble lovet. Jeg tør egentlig ikke si mer enn jeg har gjort, for da er det vel ingen som gidder å lese omtalen. :-) Jeg vet ikke om jeg får lov til å si noe om det nye designet... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kanskje ikke dårlig, men tydeligvis skuffende, som igjen betyr ikke så bra som forventet Det var omtrent det jeg mente å si, ja. Men nå er jo Republic et spill som har fått vanvittig mye "skryt" på forhånd, så det er kanskje ikke så rart at det ferdige produktet ikke helt holder alt det som ble lovet. Jeg tør egentlig ikke si mer enn jeg har gjort, for da er det vel ingen som gidder å lese omtalen. :-) Jeg vet ikke om jeg får lov til å si noe om det nye designet... Jeg skal lese omtalen Du kan vel røpe hovedfargen vel? *presse på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå