Pariuss Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Utviklerne har ikke sittet stille de siste månedene. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg ble litt irritert når jeg leste at oppfølgeren til et spill jeg likte ganske godt skulle bli eksklusivt på en annen konsoll(som jeg ikke har, og nei, det faller meg ikke inn å kjøpe en konsoll på grunn av ett spill. WiiU er ikke så bra). At det ble multiplattform isteden blir bra(håper jeg). Og med 30 nye nivåer kan det jo bli enda bedre. Lenke til kommentar
kekrot Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Origins var bra, men Legends blir enda bedre. Wii U-versjonen ser selvfølgelig ut til å bli best, og 360- og PS3-versjonen er for noobs som ikke veit bedre!!! Neida, men altså her er faktisk PS3 og 360-versjonene inferior sammenlignet med Wii U's fantastiske 5-player med Gamepaden, og de andre versjonene blir kjappe dårlige ports. Kun cash-in fra ubisoft sin side men forståelig siden de ikke har konsollsalg å legge seg bak. Kjedelig for oss som måtte vente enda en utsettelse for spillet, men det blir jo iallfall større. Multiplattform har ingen ting å si for oss som har Wii U, siden det er ps3 og 360 versjonene som blir dårlig og raskt porta over, og Wii U-versjonen er allerede perfekt =) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette gjør ikke Ubisoft noe bedre i mine øyne, skammelig det de gjorde. Men mer innhold er et allright plaster på såret, bedre enn ingen arbeid overhode, som jeg antok det ville bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå