NinjaVal Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Skal du være litt forsiktig altså.. Denne utvikleren tok seg godt betalt for et spill som i utgangspunktet ikke var rare greiene når de startet. At en skare med nye fans kommer tilbords ettersom de utvider spillet til å omfatte litt og litt mer, er jo egentlig resten av fansens arbeid som ligger til grunn. Og da å plutselig begynne å prate om å ta betalt for hva de tidligere sa skulle være en del av pakka (det handler ikke om at de ikke skal ha betalt, det handler om å holde seg til hva en sier i markedsføringen), hvorpå de så prøver å trekke det tilbake.. Sånn fungerer det ikke. Uvitenheten lyser lang vei. Alle spillere med IQ høyere enn 50 vet at det er en veldig stor forskjell på oppdateringer og utvidelsespakker. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Uvitenheten lyser lang vei. Alle spillere med IQ høyere enn 50 vet at det er en veldig stor forskjell på oppdateringer og utvidelsespakker. Så du sier at jeg lyser av uvitenhet? Kan ikke du heller klargjøre hvilke pakker i KSP som heller burde vært utvidelsespakker enn oppdateringer da, istedenfor å hinte til at jeg sliter med å se hvor mange kanter som er i en trekant. Finfint hvordan du unngikk å egentlig svare på noen verden ting som helst i innlegget mitt også. Mye av dette handler jo ikke om uvitenhet, men om ren tillit / markedsføring. Så kan du dra til deg de frekke kommentarene dine før det blir noe mer baluba ut av dette her.. er nok ikke grådighet men heller hva som må gjørest for holde hode over vannet... blir vel nedleggelse neste nå da. så kan hyle koret bare sitte der med et spill som ikke blir oppdatert eller vidre utviklet... Se Rickenbacker's innlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå