Pariuss Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva skjer når Far Cry 3 og Terminator får et barn? Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tror ikke jeg har gledet meg så mye til et spill på mange år! Glemmer ikke første gangen jeg så Terminator som 7-åring. Herlig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dette er noe av det råeste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Sitter å spiller det nå , liker stilen ganske bra, virker som ett arcade fps.... Er jo teknisk sett bare en kraftig reskinna FC3 da, virker som dette ble begynt som en liten kødd inne i selskapet som de fortsatte på. PS: Siden jeg spiller nå så er det jo ikke skaffet legit men måtte være sikker før jeg bestemte meg, men når release kommer så blir det kjøp ja, ingen tvil Link til screens fra Steam; http://steamcommunit...files&view=grid Endret 11. april 2013 av Sir3n Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er sånn DLC bør være, ikke ubetydelig fjas som ekstra våpen, hatter og små tilleggsoppdrag. Dette skal definitivt kjøpes inn. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nydelig tilbakeblikk fra åttitallet. Minner meg om de gode gamle tegnefilmene en vokste opp med. Lenke til kommentar
R2-D2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 er noen russere som har utnyttet en exploit i uplay som gjør slikt uplay tror du allerede eier spillene slik du får lastet dem ned gratis der i blandt dette som har blitt leaked til forskjellige torrent sider for det skjedde i går... Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Vel duuh, gammelt nytt Var noen som nevnte det i en kommentar på en artikkel igår så jeg fant ut at jeg skal prøve, som sagt at dette blir et kjøp Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dette skal så kjøpes! Så 15-min videoen og bare satt å gliste bredere og bredere til jeg fikk ørevoks i munnvikene - gief 1. mai! 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette kan bli riktig artig! Får fine flashbacks til HE-MAN her Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det er sånn DLC bør være, ikke ubetydelig fjas som ekstra våpen, hatter og små tilleggsoppdrag. Dette skal definitivt kjøpes inn. Det er ikke noen DLC, men et enkeltstående spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå