Joachim_F Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Klassikeren blir gjenfødt i HD. Les hele saken Lenke til kommentar
Chissler Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ok, hvorfor er Nathan Drake i dette spillet ? Kan ikke bare være meg som syntes han ligner ganske mye ? Men en HD-Remake av Flashback kan jo bli kult. Var en skikkelig favoritt når jeg vokste opp. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Husker dette spillet godt når det kom som var helt utrolig vakkert spill for og være den gang. Men en re-make tror jeg står over. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 var et bra spill når det kom i 1992, men står jeg fint over det her gammle 2d greiene... hadde dem gått for 'mirror edge' fps synsvinkelen, som hadde passet perfekt for det her spillet. så har dette vært av interesse... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Synes dem kunne giret et par hakk ned og gått heller litt retro men moderne. Men skal garantert prøve det når det kommer. Har gode minner med originalen. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Flush toilet. Hahahaha! 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Syntes det så veldig bra ut. Venter jo forgjeves på Shadow Complex 2, og dette ser jo ganske likt ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Så om jeg forstår dette rett så har de tenkt til å remake det originale Flashback. Det originale Flashback som i hovedsak ble laget for PC og en knippe med konsoller. Dette har de nå tenkt til å remake for bare Xbox 360 og PS3? Hva faen er det de tenker med? Kan de ikke like gjerne lage en "ball-puncher" maskin som slår PC brukerne i ballene isteden? Dette er latterlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Så om jeg forstår dette rett så har de tenkt til å remake det originale Flashback. Det originale Flashback som i hovedsak ble laget for PC og en knippe med konsoller. Dette har de nå tenkt til å remake for bare Xbox 360 og PS3? Hva faen er det de tenker med? Kan de ikke like gjerne lage en "ball-puncher" maskin som slår PC brukerne i ballene isteden? Dette er latterlig. Flashback ble laget til Amiga og portet over til PC og konsoller ca et år etterpå. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er fortsatt en god del spillere som nøt det på pc delen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Flashback ble laget til Amiga og portet over til PC og konsoller ca et år etterpå. Nå var jo strengt tatt Amiga en personlig datamaskin, selv om den ikke var IBM-kompatibel. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Nå var jo strengt tatt Amiga en personlig datamaskin, selv om den ikke var IBM-kompatibel. Det er jo som å si at PS3 & XBox 360 er det samme...... Endret 11. april 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) En konsoll blir i all hovedsak spesifisert ved at det brukes en kontroller og i de aller fleste tilfeller så kobles den opp til en tv. I tillegg klasifiseres Amiga som en "Personal Computer". Bottom line: Amiga er en PC på samme måte som at en Mac med OSX er en PC. Endret 11. april 2013 av Refsa Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Flush toilet. Hahahaha! hahahaha! 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ingen WiiU-versjon? Skuff, det skulle jo bli så lett å lage ports mellom WiiU og PS360... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 altså ingen PC utgave? ush, synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå