Laila - Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det årnær seg i Fredriksta' Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fine farger, bra bilde men ville fjernet det gule oppe i høyere hjørne. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Fine farger, bra bilde men ville fjernet det gule oppe i høyere hjørne. Takk Jarle Da har jeg gjort det Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Liker fargene godt her.. motivet er fint også deler meningen ang det gule oppe i høyre hjørnet.. MVH Tove Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Du er flink til og finne skape motiv og komposisjoner i bildene dine!! Her ble det 2 men ser att den du har tatt bort fra 1 sto godt i bilde den med,men ble litt reinere uten som i 2. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Liker fargene godt her.. motivet er fint også deler meningen ang det gule oppe i høyre hjørnet.. MVH Tove Tusen takk Tove Har prøvd å fjerne det gule i hjørnet. Bruker kun lightroom - og det var litt vanskelig med den runde klonesirkelen. Får ikke tatt ordentlig oppe i kanten, og hadde ikke mer å gå på, så jeg kan ikke beskjære vekk den mislykka kloningen. Tar alt med meg og prøver igjen i lignende situasjoner Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Du er flink til og finne skape motiv og komposisjoner i bildene dine!! Her ble det 2 men ser att den du har tatt bort fra 1 sto godt i bilde den med,men ble litt reinere uten som i 2. Tusen takk Tor , det var hyggelig å høre Opplever det ikke sånn selv, men må prøve å feile. Drømmer jo om at jeg en dag skal klare å ta bilder som jeg ønsker å ta dem. At jeg lærer å se ting - og at jeg lærer å utrykke det i bildene. Ikke sikkert jeg noen gang får det til, men veien er i alle fall spennende og lærerik Endret 12. april 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg