CardinalGuzman Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Bare se, ikke spise. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Om du visste hvor beinhardt de jobber her,,,, Stilig bilde og speiling med mange detaljer som gjør det spennende Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Spennende uttrykk du framviser! Artig å prøve å isolere hva som er inne og hva som er ute! Kunne godt tenkt meg en tur innom, jeg også! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Om du visste hvor beinhardt de jobber her,,,, Stilig bilde og speiling med mange detaljer som gjør det spennende Takk Jentung1. Kokkene jobber nok hardt, men ikke like hardt som jeg må jobbe for en helaften på Maaemo Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Spennende uttrykk du framviser! Artig å prøve å isolere hva som er inne og hva som er ute! :)Kunne godt tenkt meg en tur innom, jeg også! Takk for tilbakemeldingen. det flyter litt i hverandre i dette bildet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Klart fint og ekte ,bilde med behagelige lys og spenninger.,fint valg av komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg