stinger82 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hei. Vurderer og kjøpe ny tlf uten abb og tegne abonnement på djuice nonstop M. Noen som vet hvor mye fratrekk jeg får ved å binde meg i 12 mnd? Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Heisan. Ref Djuice.no går mnd avg ned fra 199 til 179 ved fratrekksbinding ett år. Hilsen Kenneth Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Det var ikke mye gitt :/ Da lar jeg heller vær å binde meg, bare for valgfrihetens skyld Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det var ikke mye gitt :/ Da lar jeg heller vær å binde meg, bare for valgfrihetens skyld Helt enig i det Lenke til kommentar
S.Eternal Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hei. Vurderer og kjøpe ny tlf uten abb og tegne abonnement på djuice nonstop M. Noen som vet hvor mye fratrekk jeg får ved å binde meg i 12 mnd? Stemmer at det går ned fra 199 til 174 i ett år og koster 400kr å bryte. Likevel en smart løsning viss forbruket ditt blir nogenlunde stabil dette året + du ikke ønsker annen operatør. Du har likevel mulighet inneværende år til å kjøpe deg en ny mobil uten bindingsbrudd og eventuelt endre abonnement til ett med tilsvarende eller dyrere månedspris :-) Endret 13. april 2013 av Nybegynner92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå