IceBlitz Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har fått vite at jeg må bytte blinklysolje egentlig hver 4000 km ellers kan sylinderen som får blinklysene til å blinke skjære seg, og da må motoren deles for å fikse det igjen. Så ble lettere skremt nå. Det jeg da lurer på er om dette er en god blinklysolje? For hvis den er bra så bestiller jeg denne siden den var så billig http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=22 Og den gule overledningen som også bør byttes i samme slengen, den kan vel fåes kjøpt på Mekonomen eller lignende? Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje vi kunne trodd du hadde gått på mekanikerlærling-spøken om du ikke dro elektrikerlærling-spøken i samme slengen. Less is more. 8 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Håper jeg gjør rett i å dra på smilebåndet. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje vi kunne trodd du hadde gått på mekanikerlærling-spøken om du ikke dro elektrikerlærling-spøken i samme slengen. Less is more. Men hva mener du? Blinklysolje er seriøse greier. Naboen ødela 3 blinklys bare på en måned fordi han brukte spillolje istedenfor skikkelig blinklysolje =/ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ikke kjøp den olja de selger på vestlandet i det minste. Den ser eg daglig at fungerer særdeles dårlig. 3 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ikke kjøp den som Audi har iallfall! :nei2: Japsene later til å kunne dette med blinklysolje. 2 Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det beste er å kjøpe på Biltema, de har Mobil 1 som de bare setter sine egne merkelapper på. Pass på at hvis du har hvite glass i noen av blinklysene må du bruke klar blinklysolje, ellers ser det skikkelig rart ut. Kjenner en som prøvde.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ikke kjøp den som Audi har iallfall! :nei2: Japsene later til å kunne dette med blinklysolje. Nei for all del, ikke kjøp den som audi bruker. Blinklysa på de bilene fungerer jo nesten aldri! 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Min bil bruker blinklys-diesel. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Min bil bruker blinklys-diesel. Er ikke det litt dumt om vinteren da? Diesel fryser jo på 27 minusgrader eller noe sånt mener jeg å huske. Da kan vel blinklyssylinderen gå i stykker eller? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Er ikke det litt dumt om vinteren da? Diesel fryser jo på 27 minusgrader eller noe sånt mener jeg å huske. Da kan vel blinklyssylinderen gå i stykker eller? Men blinklysa mine har full DEFA-pakke med dieselvarmer, er null stress. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg personlig liker å bruker Racing Blinklysolje . Gir 8 hestekrefter ekstra i svingene og blinklyset blinker litt fortere. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg personlig liker å bruker Racing Blinklysolje ™. Gir 8 hestekrefter ekstra i svingene og blinklyset blinker litt fortere. Åja, du ble lurt av reklamen du og? Jeg merket ingen forbedring, bortsett fra at lommeboken ble slankere. Neste gang blir det Biltema sin billigste. Men så kjører jeg Opel da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan vet jeg om jeg må bytte blinklysolje? Verkstedet sa jeg hadde noen sporadiske feil på blinklyset (virker - virker ikke - virker - virker ikke) men de fant ikke ut av det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sjekket fakturaene på de siste servicene på min bil, og ser at både blinklysolje og alle overledninger blir byttet på hver service. No sweat! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 synes at Fina Flash 2000 30-65W semi-syntetisk er en grei type. synes at Fina Flash 2000 30-65W semi-syntetisk er en grei type. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 På konebiler kan man vel bruke femi-syntetisk blinklysolje. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Motul Orange Flash er the shit. Like greit å gå for helsyntetisk først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå