Kurt Lekanger Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nå installerer mobiloperatørene 4G i T-banetunnelene.Verdens raskeste mobilnett på T-banen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Yes, da kan man endelig stirre ned på mobilen på t-banen også, og slippe å se på alle de ufyselige menneskene rundt deg! Endret 11. april 2013 av Occi Lenke til kommentar
barathir Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Verdens raskeste nett på t-banen. I det jeg antar er et av de minste t-bane systemene i verden. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er jo forsåvidt bra at 4G brer om seg. Nå er det vel begreset hvor lang tid man oppholder seg på en t-bane. Hadde det vært snakk om et TOG hadde det vært en skikkelig god nyhet. Kanskje t-bane-prosjektet egentlig er et 'test-tube' fra telenor's side. For å få erfaringer til mye større prosjekter senere. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Verdens raskeste nett på t-banen. I det jeg antar er et av de minste t-bane systemene i verden. Den antagelsen er feil. Den er blant annet større enn den i Washington DC med tanke på antall stasjoner. Full liste her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Gode nyheter, det er i kollektivtransporten jeg faktisk har mest bruk for nett-tilgangen på mobilen. Nå håper jeg toglinjene blir deres neste prioritet! Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Yess! Drit i flere vogner(rushtiden) og avganger. 4G er svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg