reminett Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg brukte en del tid på å finne ut av dette. Så for å muligens spare deg for å demontere alt som finnes av plastdeksler bak, tenkte jeg å skrive denne tråden pga diskusjon.no sin tendens til å komme høyt opp når man søker på slikt Jeg hadde problemer med knirking og knaking bakfra, og jeg var helt sikker på at det var plastikk-knaking. Men, det var den øvre og nedre delen av bakluken som knaket mellom hverandre! Slik fikser du det: 1. Åpne bakluken 2. På hver side av låsemekanismen som sitter på den nedre delen av luka, er det to små plastdekser. Løft dem av med f. eks. en liten skrutrekker eller (helst) en plastikk-kniv av noen slag for å ikke lage stygge merker. 3. Under hver av disse dekslene er det noen skruer. Når du løsner på disse, vil hele denne delen av låsen kunne justeres. 4. Justér låsen et par millimeter innover. 5. Stram skruene (godt) igjen. NB: ikke løsne skruene slik at låsen blir helt løs. Det er ikke noe moro når låsen går sidelengs og du ikke får igjen luken i det hele tatt! Et tips er å løsne én skrue av gangen, og dunke låsen ned før man strammer skruen og går til neste Håper du ble hjulpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå