Ansiktets fjes Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, jeg skal selge dataen min og lurer rett og slett på hva jeg kan legge den ut for? Jeg har ikke fulgt med på markedet på LENGE! Men her er hvertfall dyret: Prosessor: Intel Q9550 2,83 GHz Hovedkort: Gigabyte GA-X38T-DQ6 RAM: 8 GB DDR3 RAM 1333Mhz HDD: 2*Samsung 750 GB ATI 4870 OC 512MB Strømforsyning: Mist 1000W modulær. Det jeg tror er verdt noe er: Kabinett: Lian Li PC7, som er ganske modifisert, men ser ganske orginalt ut (se bilder) Vannkjøling: Lenge siden jeg kjøpte det, men her er spesifikasjonene: Laing DDC pumpe 360 Radiator Aquacomputer tank Blokk på prosessor er montert, men har også en uprøvd brukt blokk til skjermkortet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Det er en funksjonell pc, men er jo mange år gammel nå. Om du spør om prisen her på forumet, så vil du bli ganske oppgitt. Folk vil si 1000, 2000, maks 3000. Men finn.no er et sted hvor man kan få veldig mye for maskinene hvis man treffer den riktige kjøperen. Derfor, ta den prisen du syns pc'en din er verdt, så kan heller folk få prute. Du kan selge på bruktmarkedet på forumet her, men tror neppe du vil få en like god pris. Det er flere datakyndige folk som vanker her. Endret 10. april 2013 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå