Øystein.F. Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 LucasArts sin død stoppar ikkje denne gjengen. Les hele saken Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Blir nok artig det. Likte best nummer 1 og 2 i serien, da grafikken, humoren og spillbarheten tiltalte meg mer enn de som kom etterpå. 1 Lenke til kommentar
schma Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 "Project cancelled" står det så trist i den tråden... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Interessant timing på artikelen siden den linkede tråden nå sier "project cancelled" vil anta at noen advokater har sendt en mail til denne karen.. :/ Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Leser artikkelen og hopper i ekstase, så går jeg på forumet deres og det første jeg leser er "Project Cancelled". Damn. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 stilen er ikke godkjent nei..... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 De burde jo ha skjønt at det ikke var lov. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Synd. Skjermbildet fra artikkelen ser veldig lekkert ut. Får håpe de blir enig om en løsning. Det er jo f.eks. kommet et fanlaget Broken Sword. Skulle vært interessant å vite om de fikk med seg Dominic Armato, eller om det skulle være uten tale. Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Folk må lære seg å vente med å fortelle om sånt til de er ferdige. Da er det ingen som kan stoppe det. Skal man lage "fan" remakes eller bruke andre sin IP, så må det gjøres i det skjulte til man er ferdig. Med thePirateBay er det ingen som kan stoppe spredningen av spillet. 2 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Folk må lære seg å vente med å fortelle om sånt til de er ferdige. Da er det ingen som kan stoppe det. Skal man lage "fan" remakes eller bruke andre sin IP, så må det gjøres i det skjulte til man er ferdig. Med thePirateBay er det ingen som kan stoppe spredningen av spillet. Og bli saksøkt for brudd på IP lovverket? Ja det høres jo ut som en veldig lur ide... Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dette var som å bli tilbudt en lekker kakebit, og så bli slått over fingrene i det man tar den. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Minner meg når Square Enix stoppet Chrono Trigger fanprosjekt som var halvferdig, bastards. Noen ganger har jeg lyst og vokse ut håret igjen og bo i skogen, pure hippie. Tatt fra random youtube kommentar ( Squaresoft created dreams, Square-Enix destroys them.) Tenkt så mye penger som gikk i dass på grunn av noen få folk i dresser eide produkten, hva i helvete skulle de med Chrono Trigger, de har faen ikke lagd noe bortsett fra en crummy Iphone versjon av spillet. ANYWAYS, her er spillet jeg snakket om som endte det kalde støttet fra pengemaskinen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Cancelled? Håper det blir en avtale med rettighetshaverne. Disney burde bruke talentet, ikke stoppe det. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Cancelled? Håper det blir en avtale med rettighetshaverne. Disney burde bruke talentet, ikke stoppe det. Disney er kjent for å være beinharde på akkurat dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå