#1 Ronaldo Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Hei Hvordan får jeg en våt stil på håret som holder hele dagen. Bør jeg ha i vann, hårspray gel etc...? Slik som Ronaldo f.eks. på bildet under'' takk Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Ronaldo bruker vel en spesiell gel/voks + muligens litt hårspray. Vil tro håret hans er ganske så stivt... Endret 10. april 2013 av Magiii Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 ,Det beste du kan bruke er pomenade. Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 11. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Og forøvrig er det et godt tips å ikke la seg inspirere av Cristiano Ronaldo når man skal velge frisyre. 13 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 La nå gutten få se ut som idolet sitt om det er det han ønsker. Først og fremst er jo håret hans klippet slik. Vil nok tro at han har en eller annen type gelé eller extreme hold voks ettersom det må være ganske klissete greier for at det skal kunne holde dagen ut. Du kan jo se litt her 1 Lenke til kommentar
#1 Ronaldo Skrevet 11. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Takk for det Thad Castle!!) JorgenH, hva faen kommenterer du dette inlegget for når du tydeligvis ikke bryr deg!?!?!?! bare drit i det okei?? 2 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Helt greit at du blir irritert på folk, men det går an å si i fra uten alle de utropstegnene og spørsmålstegnene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Og forøvrig er det et godt tips å ikke la seg inspirere av Cristiano Ronaldo når man skal velge frisyre. Hva er dette for en dritttkommentar? Når trådstarter spør om hvordan han kan se ut som Ronaldo på håret så skal han vel få lov til det? Jeez.. Endret 11. april 2013 av Lami 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Jeg har da virkelig ikke nektet ham noe som helst. 5 Lenke til kommentar
#1 Ronaldo Skrevet 12. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Så ikke kommenter gruppen da. Med mindre du har respons på det jeg spurte om... 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Hadde du vært litt smart hadde du hørt på meg. Men ok, I'm out. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå