Livert Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Spør her da jeg er nysgjerrig på hva som skjedde. Altså: Jeg spilte i går BF3 (bra runde selvfølgelig), så ble hovedskjermen min svart og GPU-viftene stilna helt. Den andre skjermen min viste skrivebordet som normalt og GPU-appen viste 0% bruk av GPU. Jeg åpna task manager og avslutta spillet. BF3 ville ikke starte igjen, men åpna Witcher 2 og det funka normalt. Uten å ha restarta maskina. Hva skjedde? Overoppheting? Har ikke testa BF3 i dag, men lurer uansett på hva som skjedde. Asus GTX 560 Ti Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Driveren eller programvaren klikket nok. Vifta stila fordi GPUen ikke fikk noe å gjøre på grunn av feilen som oppstod. Hvorfor feilen oppstod er det umulig å svare sikkert på. I hvert fall uten å vite noe mer, eller om det skjer flere ganger. 2 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Driveren (snip) Ok, er sikkert ikke verre enn det. Men det virka bare som at viftene stilna så akutt og fort. Men software-feil er bedre enn hardware-feil uansett Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Ettersom spillet plutselig stoppet (og følgelig vil oså temperaturen falle kjapt), og om PCen hang seg litt, så er det ikke sikkert den fikk tid til å sjekke tempen og dermed justere hastigheten like jevnt nedover som vanlig. Det du beskriver er helt "normalt" og skjedd meg mange ganger før. 1 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Høres betryggende ut. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå