Gå til innhold

bygge pc til 10k trenge hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei jeg skal bygge en pc til 10k og trenger hjelp, jeg har aldri bygd en pc før men en kompis av meg som har gjort det vil hjelpe meg med selve byggingen.

jeg lurte på om noen kunne hjulpet meg med en handleliste der sluttsummen er 9-11k.

hva skal du bruke pcen til? gaming? i såfall skriv hvor krevende spil den skal takle?
Lenke til kommentar

hei jeg skal bygge en pc til 10k og trenger hjelp, jeg har aldri bygd en pc før men en kompis av meg som har gjort det vil hjelpe meg med selve byggingen.

jeg lurte på om noen kunne hjulpet meg med en handleliste der sluttsummen er 9-11k.

 

Hvis du ikke skal ha noe veldig spesifikt, følg linken til otl og se litt rundt i forumet her. Det er VELDIG mange tråder som dekker dette emnet akkurat nå. Vi trenger ikke flere :) MEN, jeg legger likevel til en handleliste. Du har litt å gå på, så da kommer eventuelt skjerm, mus og tastatur i tillegg.

https://prisguiden.no/liste/139625 PS: det vil antakeligvis lønne seg best å kjøpe alt fra samme butikk.

Lenke til kommentar

hva skal du bruke pcen til? gaming? i såfall skriv hvor krevende spil den skal takle?

jeg ska bruke den til gaming og til spill som guild wars 2 og lignende.

 

Til spilling eller redigering?

 

Skal skjerm, tastatur, mus, operativsystem og slikt være med i prisen?

skal bruke den til gaming og det skal helst være med i prisen ja (:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

a0663.png

 

Dessverre uten skjerm, mus og tastatur. OS er med.

 

Du kan alltids droppe CPU-kjøleren men ville nok hatt den med + noen SP vifter for OC.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...