Creature Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Eg ville hatt eit headsett, som stenger lyden omkring deg godt ute, altså et headsett som en kan høyra foot steppå når folk kommer nærme deg når ein er på LAN. Eg har funnet desse headsettene: 1. Headsett med aktiv-lydkanselering (finner ikkje den igjen, noen som veit kva den hetter?) 2. Koss QZ-99 - dette er hørselvern med lyd. 3. Zalman ZMRS6F - Det med surround lyd. Er det noen som har erfaringer med noen av disse? Fungerer det der headsettet som har lyd-kanseleringen, kor mye lyd fjerner det egentlig? Noen som har prøvd Koss QZ-99 eller andre hørselvern høyttalerer, "presser" dei mye på hodet? Kva andre headsett finns det som stenger lyden ute godt? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hva med dette fra Sony? Er ENORMT bra! Lenke til kommentar
Creature Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Stenger det lyden godt ute? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 vil bare meddele at Koss QZ-99 har veldig høy motstand, det vil si at skal du bruke dem på bærbart media eller lignende så vil de tappe greiene veldig mye fortere for strøm en andre headset med mindre impedans. lyden vil også være svak hvis ikke du har en kraftig kilde... Lenke til kommentar
Zig Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har selv et par Koss UR20 (elns, er ikke helt sikker...) De fungeres som en slags hørselvern med lyd, forøvrig ganske god lyd etter min smak, ikke er de så altfor dyre heller... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Koss sin UR-serie stenger lyden ganske bra ute.du hører så og si ingenting når du har lyd på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå