ilpostino Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg har per i dag en Netgeat N750 som jeg mildt sagt er misfornøyd med. Den dekker ikke hele lokalet og internett detter ut hele tiden på den. Jeg er derfor på utkikk etter en ny. Pris er ikek så nøye men jeg vil gjerne at den tåler flest mulig samtidige brukere og er stabil. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg er latterlig fornøyd med Asus RT-N66U. Veldig god dekning og takler de 15-20 enheter jeg har prøvd samtidig uten stress. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Flash routeren din med DD-WRT så skal den fungere. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Netgear_WNDR4000 Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Asus RT-AC66U eller Cisco EA6500. Begge er veldig gode rutere, men Asusen har litt bedre rekkevidden enn Ciscoen, men sistenevnte er fortsatt utrolig god. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Airport Extreme har kjørt her i 1,5 år uten å ha vært rebootet en eneste gang. Den beste routeren jeg har hatt, noen sinne. 5GHz er også veldig kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå