zico74 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Heisann. Hva er den norske hjemmesiden til Pirates Of The Caribbean, noen som vet det? Hilsen Zico74. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Er det noe norsk hjemmeside til spillet i det hele tatt??? Må si at jeg ikke vet... kanskje du kan bruke kvasir/gogle og finne no. Men hva er det du skal me hjemmesiden? Ellers kan du jo besøke www.akella.com Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg skal lage en powerpoint presentasjon om filmen, Pirates of the caribbean: The Curse of the black pearl. Og de som spiller hovedrollene i filmen............... Så jeg har vært inne på en hjemmeside som til filmen som var norsk og en på engelsk som jeg ikke helt husker hva var? Hilsen Zico74. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Sorry helt teit av meg!!! Trodde det var spillet du mente :oops: Sorry søkte på kvasir og kunne ikke finne noe! Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Har du, b_cybe msn? Så kan vi prate på msn hvis du har? Her er min adresse, [email protected]. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Sorry helt teit av meg!!! Trodde det var spillet du mente :oops: Sorry søkte på kvasir og kunne ikke finne noe! Det var da ikke teit av deg? Dette er et spillforum, og da er det logisk at du tenker spill...hva gjør denne tråden her i det hele tatt? Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Hvorfor er det da mange forskjellige temaer man kan velge i mellom? generell diskusjon, lyd, musikk osv................ ? Hilsen. Zico74. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Feilpostet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg