marengs1 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Hvilken kode bruker jeg får å legge inn linker i RSS feeden min? Og hvor i koden legger jeg det inn? her er koden: import fl.managers.StyleManager; import flash.text.TextFormat; var logFormat:TextFormat = new TextFormat(); logFormat.font = "Arial"; logFormat.size = 10; logFormat.bold = true; StyleManager.setStyle("textFormat", logFormat); import flash.events.Event; var rssLoader:URLLoader = new URLLoader(); var rssURL:URLRequest = new URLRequest("link"); rssLoader.addEventListener(Event.COMPLETE, rssLoaded); rssLoader.load(rssURL); var rssXML:XML = new XML(); rssXML.ignoreWhitespace = true; function rssLoaded(evt:Event):void { rssXML = XML(rssLoader.data); trace(rssXML); //trace(rssXML); for(var item:String in rssXML.channel.item) { liLog.addItem( {label:rssXML.channel.item[item].pubDate.substr(0,8) + ": " + rssXML.channel.item[item].title } ); } } function selectLog (evt:Event):void { taLog.text = rssXML.channel.item[ evt.target.selectedIndex ].description; } liLog.addEventListener(Event.CHANGE, selectLog); Endret 10. april 2013 av marengs1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå