Arodem Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Samtidig lover Maxis en omfattende oppdatering snarlig. Les hele saken Lenke til kommentar
KAS Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 I en oppdatering på Facebook og Twitter forteller SimCity-studioet Maxis at de har aktivert «Cheetah»-hastighet (Geopard-hastighet her i Norge) igjen." Heter det virkelig Geopard, og ikke Gepard i Sim City? Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har det virkelig tatt dem så lang tid til å fikse dette? Trodde de bare hadde slått det av midlertidig den første uken. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 I en oppdatering på Facebook og Twitter forteller SimCity-studioet Maxis at de har aktivert «Cheetah»-hastighet (Geopard-hastighet her i Norge) igjen."Heter det virkelig Geopard, og ikke Gepard i Sim City? Det heter selvfølgelig gepard. Her blingset jeg. Har rettet nå. Takk! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det loves også at listen ikke inneholder alt av oppdateringer. Satsar på at den oppdateringa gjer slik at ein kan spele spelet offline. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det loves også at listen ikke inneholder alt av oppdateringer.Satsar på at den oppdateringa gjer slik at ein kan spele spelet offline. finnest aleredet cracks ute og simolatorere som fungerer til dette...ironien som vanlig tok som sakt. 2 veker så var denne DRM ubruklig også (akkurat som D3) Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Hvis de elementene TotalBuscuit nevner i denne videoen mellom ca 19:35 og 19:56 stemmer, så har de ganske seriøse ting å ta tak i. http://www.youtube.com/watch?v=oiAnBjrIkQ0 Endret 10. april 2013 av Crowly Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det stemmer det ja. Dessverre. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg forstår ikke helt hvordan det går an å skrive en sak om SimCity uten å nevne rollbacksene med et ord. Se for dere at dere har brukt 20 timer på å kjempe mot alle bugsene, og på tross av dette har dere fått laget en by dere er fornøyd med. Plutselig er dere tilbake i hovedmenyen. Skal laste inn byen igjen, og får beskjed om at den ikke virker, men den kan rulles tilbake til et punkt der den virket. Man trykker på rull tilbake i håp om at man ikke har mistet så mange timer. Vips, man er tilbake til time 0. Alt er vekke. Det er flere tusen mennesker som har skrevet seg på lister på de offisielle tilbakemeldingsforumene (ikke det offisielle diskusjonsforumet). Maxis sier at de ikke greier å fikse det. Er en komplett skandale uten sidestykke i spillhistorien. 2 Lenke til kommentar
Woober2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Vel, venter enda på at den ene byen min i regionen min skal bli tilgjengelig å spille. Har bygd opp 4 storbyer, mens den siste jeg holder på med har jeg ikke fått starta siden før påske, får ikke velge denne, den står bare som utilgjengelig, prøv igjen senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå