Jan Høydal Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Tenkende .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Nydelig datter du har og nydelige bilder. På V1 ville jeg kansje kuttet litt øvers bare for å få mer fokus på hennes vake øyne og ansikte ..ellers er det supert i mine øyne Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Det ble litt tid i går kveld til en photoshoot med dattera mi - hvor vi fant en gammel mur som badet i kveldslyset. Legger ut 3 forskjellige varianter av samme shoot. Nydelig datter du har og nydelige bilder. På V1 ville jeg kansje kuttet litt øvers bare for å få mer fokus på hennes vake øyne og ansikte ..ellers er det supert i mine øyne Mvh Tove Ja, jeg innså det litt for seint desverre - burde fikset det Kjekt du likte bildene forresten. De ble litt utfordrende å få tatt med den lave sola inn fra siden, men det utrolig hva man kan fikse med en blits Endret 10. april 2013 av Jan Høydal 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg