Gå til innhold

Påstått romvesen funnet


Anbefalte innlegg

Nei. Det er ikke aktuelt å velge side. Det er nettopp noe av poenget.

 

Kan ikke tenke meg at de som laget dokumentaren tjener mye penger på det. Det ser ut til å være mer "ildsjeler" som helst ofrer en god del selv for noe de er overbevist om.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Det er ikke aktuelt å velge side. Det er nettopp noe av poenget.

 

Kan ikke tenke meg at de som laget dokumentaren tjener mye penger på det. Det ser ut til å være mer "ildsjeler" som helst ofrer en god del selv for noe de er overbevist om.

så klart de tjener penger på det, om ikke akurat på selve dokumentaren, så på å holde foredrag, kurs, drive blogger/websider, evt butikker, osv.

 

Kan jo nevne at Dr. Steve Greer tar 1000$ pr pers for å dra på UFO-jakt, da med grupper på 20-30 personer, altså 20-30 000$ for turen.

Inntekten hans og til firmaet han eier ligger vistnok på rundt $950,000 årlig, altså ca 5,5 millioner, dette er inntekter fra DVD`er, utflukter, bøker osv.

Ikke dårlig for en entusiast som kaller seg Dr. (for han er nemlig ikke noe dr)

 

Forresten så har han sanken inn 250 000$ til å lage filmen, tipper han brukte halvparten på filmen og halvparten i egen lomme :)

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Om romvesner innførte deler av sitt DNA inn i en primat ville man sett ett lengre hopp i utviklingen enn man gjør i dag.

 

Det er sammenhengende lengre opp som viser utviklingen til humanoider også

 

VI 346654449240110.jpg er nærmere beslektet med denne karen her: dewa-babybonobo-l.jpg enn hva en asiatisk og afrikansk elefant er med hverandre.

Vi deler opp imot 99% av våre gener med bonoboer og sjimpanser, og en stor del av dette er såkalt søppel DNA. De mest intelligente apene har en IQ på under 50% (Edit: 50 IQ). Det jeg prøver å si er at de få genene som skiller oss kan ser ut til å kraftige saker.

 

.

Endret av IQ84
Lenke til kommentar

Søppel-DNA er en fullstendig misforståelse. 98% av DNA koder ikke gener, men det betyr ikke at det er søppel. Store deler av DNA som ikke er gener sørger for å regulere genene, og er med andre ord av stor betydning likevel. Om det er 99% av DNA eller 99% av genene som er delt mellom sjimpanser og mennesker er jeg usikker på. Selv om det skulle være 99% av DNA som er det rikitge, kan du ikke konkludere at bare 50% av genene som er like.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Omtalt på DB.no

 

http://www.dagbladet...irius/26577776/

 

Men ja, jeg er veldig enig i traileren. Penger ligger i veien for at vi ikke har noen annet brennstoff enn det vi har i dag.

Hemp kunne vært brukt for lenge siden. Videoer av biler som går på vann og diverse andre alternative drivstoff.. Mange muligheter, ingen av de i daglig drift. Og at såpass mange kan gå rundt å gi flatt fan i at planeten vi lever på, dør ut om vi fortsetter pumping av sort gull, skjønner jeg ikke..

 

Vent.. Jo. Alle sitter med nesa gravd ned i konstant underholdning. Og jobb. Hva er et daglig program nå til dags?

 

Våkne 06.30, sjekke facebook, frokost, dusj, facebook på vei til jobb, kanskje en serie eller youtube, jobbjobbjobb, oi lunch, mer tid til facebook og serie/youtube, og kanskje spise litt, mer jobbjobbjobb og endelig på vei hjemmover, må kanskje ta en titt på facebook på vei hjem også.. Oihærlig, beina opp på bordet med middagen i fanget når man kommer hjem, og hvor la man fjernkontrollen sa du? Vi skal jo underholdes når vi er hjemme.... Hva sier nyhetene i dag tro? Celebrity, oi ennå en, og ennå en.. Og nordkorea vs sørkorea.. Og usa er kanskje på vei ut av afghanistan, ennå. Får astma av biltrafikken, den kan vi jo gi faen i, vi må jo ha bil til jobb... http://www.dagbladet...astma/26615021/

 

Og xbox planlegger å ta over tv`en din! Yey! Ennå mer underholdning i stua...

http://www.pressfire...-over-tv-en-din

 

Hvavarklokkablittnåsadu? 23? Fan, på tide å legge seg, man skal jo på jobb igjen i morgen kl 08.00 ...

 

Ikke mitt program btw. Jeg har heldigvis en mindre jobb, så jeg får tid til andre ting innimellom. Feks ta en titt utav vinduet. Hvor det er en svær jævla fabrikk som spyr ut ting man helst ikke vil ha i lungene. Som man kanskje ikke hadde sett, om man hadde gravd seg ned i allverdens underholdning.

 

Roger Waters:

http://www.youtube.com/watch?v=uVSBawXaoT4

 

http://www.youtube.com/watch?v=v6mjR5JNX7w

 

Nei, jeg sier ikke at alien`en i videoen er ekte. Jeg sier, free your mind and think.

Endret av Caddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Det er ikke aktuelt å velge side. Det er nettopp noe av poenget.

 

Kan ikke tenke meg at de som laget dokumentaren tjener mye penger på det. Det ser ut til å være mer "ildsjeler" som helst ofrer en god del selv for noe de er overbevist om.

 

Nei, de tjener nok ikke så mye på dette at det gjør noe, men de er jo fanatikere hele gjengen, de har nok ikke store problemer med å tukle litt med sannheten for å få meldingen til så mange som mulig, sånn jeg ser det blir denne nye dokumentaren akkurat som "Ancient Aliens" på History channel, ja det er der "aliens" meme'n også kommer fra :p

Lenke til kommentar

Det eksisterer absolutt en sjanse for at Tesla faktisk ble myrdet. Men jeg tror ikke han var iferd med å skape verken fri energi eller trådløs overføring av strøm over lange avstander. Jeg tror trusselen og uvissheten om at et geni som Tesla kanskje KUNNE lykkes i noe slik var nok for at hans konkurrenter på den tiden ville drepe ham.

Lenke til kommentar

Helt enig.

 

Dette tenker jeg på hver eneste gang jeg ser romvesener i populærkulturen. De har alle øyne, nese, munn og ører, og ser nesten helt lik ut som livet her på jorden. Vanvittig dårlig fantasi der ute blandt underholdningsskaperne.

Hvis du tenker over det så er det ikkje så usannsynlig at romvesener vil ligne på oss til ein viss grad.

Dei trenger øyne for å se, munn for å spise og muligens ører og munn for å kommunisere. At dei vil se ut nøyaktig som oss (bare grønne og med større hoder) tviler eg på. Men visse likehetstegn er absolutt mulig, og mest sannsynlig etter min mening.

Lenke til kommentar

Hadde det utenomjordiske vesenet ikke lignet på noe vi har sett på jorda, så hadde det faktisk vært langt mer sannsynlig.

Vell, en sannhet med modifikasjoner. Vårt design er et resultat av prøving og feilig fra naturen. Det er naturlig å anta at det som fungerer her, vil fungere der også. Det er flere eksempler på at evolusjonen har kommet frem til like løsninger her på jorden, hos arter som ikke har noen genetisk sammenheng på milioner av år.

Både insekter, fugler og flaggermus har utviklet vinger, helt uavhengig av hverandre...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Convergent_evolution

Lenke til kommentar

Men selv på jorda ser vi at det finnes mange mulige løsninger:

• Øyenstikkere har fire vinger, og flyr bedre enn noe annet.

• Insekter har seks bein i stedet for fire slik pattedyr har, og insekter puster med bakkroppen.

• Kjempeblekkspruter regnes som svært intelligente. De har verken innvendig eller utvendig skjelett. Den delen mange tror er hodet på blekkspruten er i virkeligheten magen.

• Sjøstjerner har fem likeverdige bein og klarer likevel å bevege seg på en hensiktsmessig måte.

• Flaggermusvingene er spent ut mellom fram og bakbeina, på fugler er det vinger kun på forbeina.

• Mennesker griper med hendene, aper griper med både forbeina og bakbeina og elefanten griper ting med nesa.

Og så videre ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du tenker over det så er det ikkje så usannsynlig at romvesener vil ligne på oss til ein viss grad.

Dei trenger øyne for å se, munn for å spise og muligens ører og munn for å kommunisere. At dei vil se ut nøyaktig som oss (bare grønne og med større hoder) tviler eg på. Men visse likehetstegn er absolutt mulig, og mest sannsynlig etter min mening.

 

Kanskje de "ser" ved å ha veldig lyssensitiv hud, eller kanskje de bruker ekkolokalisjon. Kanskje de ikke spiser, men får all næringen de trenger fra sollys eller de absorberer den fra atmosfæren. Kanskje de kommuniserer med feromoner eller annen biokommunikasjon.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...