leoss Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Heisann Jeg har kjøpt med en FSC 8820 med 2,66 Ghz Intel P4, 1 Gb DDR, ATI Mobility Readon 9000 grafikkkort med 64 Mb DDR. Har noen anelse om dette vil fungere særlig med HalfLife 2 som kommer til høsten. Gleder meg vanvittig til spillet kommer, men om det ikek funker på laptopen så må jeg vel oppgradere den stasjonære under bordet. Håper på gode svar..... (f.eks. forventa systemkrav) Leoss Lenke til kommentar
styles.no Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Som det ser ut foreløpig virker iallefall ATI mye bedre enn nvidia på akkurat HL2 - men jeg har ikke sett noen tester på Radeon Mobility... Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tror det vil gå veldig hakkete, slik de fleste spill gjør på Laptop. Men altså, det vil sikkert gå ann å spille det. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Kjører det som er av spill på høyeste oppløsning nå.... nesten i alle fall. Noen som vet systemkrav til spillet? Leoss Lenke til kommentar
olepe Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vil nok gå fint, uten DirectX9 effekter vel og merke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå