V. Haugen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Men Sonys flaggskip når ikke helt til topps.Xperia Z klatrer på Telenors salgslister 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Synes det er rart at iPhone 4 fremdeles er såpass høyt oppe på listen... Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Synes det er rart at iPhone 4 fremdeles er såpass høyt oppe på listen... Ja den selger sykt godt til å være så gammel, ikke annet enn svært imponerende:-) Men kult å se att Sony klatrer mot nye høyder igjen også:-) Nokia er jo helt ute å kjører om dagen, kommer vell ikke til å se noe mer til de på slike topplister mer, den tida er nok forbi desverre.... Endret 10. april 2013 av leirdueredet Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Synes det er rart at iPhone 4 fremdeles er såpass høyt oppe på listen... De fleste skal vel bare ha en "iPhone" og da er det statusen som betyr noe, og ikke ytelse eller muligheter... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hadde ikke iPhone 4 sett lik ut som 4S tviler jeg at den hadde vært blandt top 10. Lenke til kommentar
Ajtg Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Iphone er gode telefoner da:) jeg har hatt s2 s3 og nå iphone 5. Iphone er den jeg har vært desidert mest fornøyd med. Hadde iphone kommet med større skjermer så hadde de tatt over markedet helt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg