ATWindsor Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ta feks denne setningen "Avstanden på overslaget av gnisten har med volt å gjøre. Det er effekten av overslaget som lager svimerker og ødelegger koblingspunkter osv. Effekten watt kommer ut av volt * ampere." Avstanden på gnisten har med spenningen å gjøre, spenning er en størrelse, som har ett måltall (feks 5) og en enhet (i dette tilfellet Volt), Effekt kommer ikke av "volt * ampere", den kommer av spenning * strøm, og har enheten watt. Det kan kanskje virke litt flisespikkende, men det er viktig å være litt nøye når man skal forklare slikt. AtW 2 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ta feks denne setningen "Avstanden på overslaget av gnisten har med volt å gjøre. Det er effekten av overslaget som lager svimerker og ødelegger koblingspunkter osv. Effekten watt kommer ut av volt * ampere." Avstanden på gnisten har med spenningen å gjøre, spenning er en størrelse, som har ett måltall (feks 5) og en enhet (i dette tilfellet Volt), Effekt kommer ikke av "volt * ampere", den kommer av spenning * strøm, og har enheten watt. Det kan kanskje virke litt flisespikkende, men det er viktig å være litt nøye når man skal forklare slikt. AtW Du har helt rett, tenkte ikke over det der Lenke til kommentar
RandomCraft Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Så vis man bare kan dra ut usb pinnen så hvorfor den ene gangen jeg ikke løser ut så sulter den å funke, jeg tror dere ikke har jobbet nok med denne myten og jeg vil heller si at myten er sann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå