Ovidia2 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 The Rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Meget bra biletete som føyer seg inn i rekkja av mange gode presentasjonar. Fin lyssetjing på andletet, skarpt med behagelege fargar. Komposisjonsmessig meget bra også bakgrunnen. Kan du sei litt om teknikken du nyttar på slike bilete? Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt:) Magnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Magnar. Jeg har to bilder satt sammen... en bakgrunn og et med modellen har vasket bort og maskert rundt modellen i Photoshop og lager sløret gjennom siktig....det er en ganske stor jobb...men gøy. har laget litt fargetoning og struktur også med lager i Phototshop. Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Når jeg ser bildene dine, blir jeg tatt av hvor godt du behersker Photoshop til en grad hvor ikke bildet blir ødelagt men heller får en ny dimensjon - som dette bildet. Kunstportett om det er noe som heter det. Flott komponert Er det fra Rogalandskanten stranda i bakgrunnen er tatt fra? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Når jeg ser bildene dine, blir jeg tatt av hvor godt du behersker Photoshop til en grad hvor ikke bildet blir ødelagt men heller får en ny dimensjon - som dette bildet. Kunstportett om det er noe som heter det. Flott komponert Er det fra Rogalandskanten stranda i bakgrunnen er tatt fra? Hei tusen takk for det så hyggelig du liker det. Bakgrunnen er tatt i Skagen og jeg er ikke så glad i å ta bare landkspabilder.. så da lager jeg kunst med mennesker i bildene på min egen måte.. litt drømmeaktig mange ganger for at det ikke bare skal se innklippet ut.... men fra en annen tid eller noe.... Men jeg har fortsatt masse å lære i Fotoshop og øver meg hele tiden på nye ting. MVH Tove Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er bare å henge seg på det som allerede er sagt av de andre samt at jeg synes jeg leser en trist historie i bildet. Veldig godt jobbet i Photoshop, Ovidia2 Når det gjelder lyssettingen så opplever jeg neseskyggen som nesten dekker øyekroken som litt uheldig og kanskje kunne du forsøkt å få lyskilden i 45 graders høyde fra ansiktet og i en 45 grader horisontalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg