Crusis Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Det tviler jeg sterkt på, da har du enten skrudd av MSAA, Enhanced Alpha to Coverage, eller tester et sted der spillet er lettkjørt. 4 x msaa da, men spillet i ultra går glidende..bor du i rogalands området så stikk innom å se;)..men kortet er klokket ganske høyt da, samt cpu Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Jeg kjører 7970@1200/1600 + 2500k@4,9. Rører jeg msaa med ultra settings, faller Fps godt under 60 til tider. Det er ikke bare det at du syntes det går glatt nok for deg da? Alle har jo forskjellige krav når det kommer til spillbarhet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Ja det er slik det er. Men hadde jo vært gøy å se grafen til msi afterburner (fps) f.eks Da ser man iallefall hvilken fps han har. Selv hater jeg under 80 fps i FC3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Ja det er slik det er. Men hadde jo vært gøy å se grafen til msi afterburner (fps) f.eks Da ser man iallefall hvilken fps han har. Selv hater jeg under 80 fps i FC3 Får du drops under 80 med dine titan Nizzen? Jeg føler på meg at det er cpu som gir meg drops til 60 fps og ikke mine gpuer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Får du drops under 80 med dine titan Nizzen? Jeg føler på meg at det er cpu som gir meg drops til 60 fps og ikke mine gpuer. Nei, det er derfor jeg ikkje spiller Crysis 3 og farcry 3 med 3-way 680 maskinene min 2xTitan gjør susen 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Nei, det er derfor jeg ikkje spiller Crysis 3 og farcry 3 med 3-way 680 maskinene min 2xTitan gjør susen Aff fu, ekke rettferdig at man føler at ett system til altformange penger med altfor exotisk kjøling ikke duger Lenke til kommentar
labbus Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Noen har mer pæng enn andre. Sånn er det bare. Mulig jeg leverer tilbake skjermen til Mandag. NOT! Endret 15. april 2013 av labbus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå