Orwandel Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg har nylig installert L.A. Noire (Steam). Alt fungerer, bortsett fra å kjøre biler. Jeg kan svinge, ser at hjulene beveger seg, men gass/bremse fungerer ikke. Jeg har prøvd å forandre tastene, så satt de tilbake til default, men det går ikke. Jeg kan be partneren min kjøre, men når jeg setter meg inn i bilen for å kjøre selv, er det ikke mulig å gi gass. Noen som har noe informasjon om dette? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har du koblet til en gamepad? Du må plugge ut den. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Har du koblet til en gamepad? Du må plugge ut den. Ja, funket når jeg plugget ut rattet mitt. Ganske ubrukelig at jeg må gjøre det når du har et valg i menyen hvor du kan skru controller av. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Rimelig dårlig ja, spesielt at dette tydeligvis ikke har blitt fikset i en patch engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå