Sir-Allistair Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Heisann godtfolk. Jeg er veldig usikker i valg av ny telefon. Kriteriene mine: Stor skjerm, helst 5 tommer. Godt kamera HD oppløsning God lyd Kraftig innmat, som i fire kjerner og god grafikkbrikke HDMI Er det jeg kommer på foreløpig hvertfall. Kan tilføye at ikke må ha det aller nyeste, så når det slippes noe bedre til sommeren så driter jeg i det. Trenger en nå! Endret 9. april 2013 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Jeg ville ventet på SGS4 som kommer i månedsskiftet april/mai. Den har bl.a. en skjerm som duger vesentlig bedre i sollys. HDMI går forøvrig via MHL-adapter på alle de tre modellene, men det kommer jo Miracast (trådløs video) som blir snadder. Xperia Z vs SGS3: http://www.phonearen...xy-S-III_id3254 Endret 9. april 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ville helt klart ventet på SGS4. Eventuelt kan du også se litt på HTC One. I mine øyne er det den fineste telefonen på markedet og den har utifra det jeg har hørt eksepsjonell lyd. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Definitivt s4 i månedsskiftet. Ikke noen fan av HTC One selv, syntes den ser generisk og kjip ut. Men er helt klart en par med s4, så er verdt en titt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Heisann godtfolk. Jeg er veldig usikker i valg av ny telefon. Kriteriene mine: Stor skjerm, helst 5 tommer. Godt kamera HD oppløsning God lyd Kraftig innmat, som i fire kjerner og god grafikkbrikke HDMI Er det jeg kommer på foreløpig hvertfall. Kan tilføye at ikke må ha det aller nyeste, så når det slippes noe bedre til sommeren så driter jeg i det. Trenger en nå! HD oppløsning sier du. Tenker du da på 720x1280, eller 1080x1920? Her er 1080P Flagship Sammenligningen bassert på April 2013. Jeg har selv bestillt Oppo Find 5, og gjort en del research, så da kan jeg egentlig bare sette den opp mot dine ønsker: Stor skjerm? Ja - 5" Godt kamera? Ja - 13MP, BurstMode (5bps), 120bps opptak HDR etc HD oppløsning? Ja - 1080x1920 God lyd? Ja, en av de bedre på markedet med Dirac HD Sound Kraftig innmat? - Ja, Snapdragon S4 Pro - 1.5Ghz Quadcore Størrelse\Kapasitet? Kommer i 16GB og 32GB HDMI? - Nei, Men DLNA og Wifi Display Oppdateres ofte? Ja, hver 12dag kommer det oppdatering fra utviklerene! God Support? Ja, svarer vanligvis innen 24t, ellers så er forumet veldig aktivt! En telefon alle andre har? Nei, telefonen selges ikke i Norge og må bestilles fra nettet (Gratis frakt) Kan kjøpes nå? JA - www.oppostyle.com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det er masse positivt ved Oppo Find sin hardware. Jeg leste også at den har et bra kamera i tillegg til ytelse etc. http://www.androidpolice.com/2013/02/20/oppo-find-5-review-not-perfect-but-you-should-probably-pay-attention-to-it-anyway/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 I følge den teksten var det mye negativt og. For mye for komfort for min del. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 I følge den teksten var det mye negativt og. For mye for komfort for min del. Hva tenker du på da? Det "Not so good"-feltet? Isåfall blir jo både Software issues og battery drain fikset (om det ikke allerede er fikset?) i oppdateringene som kommer hver 14. dag. Problem ang Signalet ("Death Grip") er det faktisk første gang jeg hører om på denne testen, ingen andre så vidt jeg har fått med meg har opplevd det problemet (Heller ingen rappoteringer om det i Oppo Find 5 tråden her på forumet, eller på det offisielle forumet for den saks skyld). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ja, akkurat det jeg tenkte på Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg så også at det var mest relatert til software og det kan jo fikses. Det er faktisk viktigere at hardwaren er topp. Ser hvertfall ut til å være mye ytelse pr $$. Vi som liker Android er jo så heldige at vi har masse telefoner å velge i, så da får en bare sette opp prioriteringsliste over egenskaper (og utvikling av ROM) i forhold til pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå